De ontwikkeling van de PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterApu, 29 jul 2004.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Naar de Unreal Engine 3 8).

Het verschil tussen High Quality en Ultra Quality is miniem en eind dit jaar komen de eerste grafische kaarten met 512MB uit.

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De unreal engine vereist -volgens de makers- 1024MB videogeheugen (Ja je leest het goed, on-board geheugen op je videokaart), minimaal 3 Gb aan werkgeheugen en een processor met 3,5 GHz...

Ben ik ff blij dat die engine pas in 2006 verschijnt :cool:

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, ben benieuwd *)
    Je kan wel in High Quality mode draaien wanneer je 2GB geheugen hebt, dan zou je volgens ID Software af en toe een schokje hebben 8).

In 2006 de engine, ergens eind 2006/ begin 2007 de games.....heej dan zijn we weer 2 jaar verder! Upgrade tijd O-)

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is om het op volle detail te draaien. Het (voorlopig) minimale valt mee :+:
    P4 3.2GHz of AMD 64 3200+ (misschien ook nog Athlon XP 3200+)
    Geforce 6800 of Radeon X800
    1GB geheugen

Toch niet zo hoog (in 2006)?

5. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    wat gaan die dingen kosten?

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dus jij wilt lkkr stil blijven staan bij de graphics etc van nu??? hoe beter hoe mooier hoe meer upgrades je nodig hebt om bij te benen
    als die ontwikkeling er niet was zat je nu nog steeds met de graphics,gameplay etc van 3 jaar geleden of eerder
    Laat die ontwikkelijk maar door gaan zodat de games alleen maar beter worden, en alles allemaal nog sneller gaat, denk aan dvd writers etc

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    mijn pc is amd athlon xp 2100+ en die doet flight simulator ook gewoon nog goed (gforce 4 mx440)

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk zo'n €500-€600.

Iedereen ligt te klagen dat de grafische kaarten zoveel kosten, maar vroeger kon je voor een Geforce 2 een goede €750 neerleggen.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, ik heb in 1998 1200,- gulden betaald voor een 3D blaster Voodoo 2 12MB *). En 1000,- gulden voor een GeForce 3 64MB DDR. De videokaarten worden wel goedkoper, omgerekend heb ik 945,40 gulden voor een 6800GT betaald :+.

Deel Deze Pagina