Help plz (wanhopig!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door bitchplease, 31 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bitchplease

bitchplease Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen
    ik zit met een probleempje bij ninja gaiden
    ik zit vast in het level The Ancient Aquaduct (al WEKEN) op een plek..
    in aquaduct B3 bij de hall of balance en the underground waterway enz
    nu had ik al een keer water laten weglopen zodat ik een beeldje kon krijgen en die bij een deur te plaatsen zodat ik naar the underground waterway kon gaan, nu kom ik op het eind van een gang bij een deur en daar staat dat ik op de een of andere manier WEER het water moet laten weglopen....WAT MOET IK DOEN!!!???!?!?!?! PLZ help me! 8) :confused: 8) :confused:

2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ahh okeey
    je moet nu terug naar de verdieping erboven, dat kan je doen door die trap *bij save game in de buurt* op te lopen en dan via DE RECHTERmuur te lopen, naar de volgende muur springen, enzovoorts, tot je bij de ingang bent. ik zat daar eerst ook KEI lang vast :)

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom vraag je het niet even in de grote Ninja Gaiden help thread die hier onder deze thread staat? Op die manier houden we het allemaal een beetje overzichtelijk :)

Tevens zou ik je willen vragen om voortaan voor een wat duidelijkere threadtitel te zorgen als je weer eens een nieuwe thread wil aanmaken.

In ieder geval geef ik je nu hieronder de link met de thread waar je je vraag kunt stellen:

Klik hier voor de grote ninja gaiden help thread

Edit: Ah, ik zie dat je ondertussen al geholpen bent met je vraag, maar dan weet je nu iig waar je terecht kunt met eventuele andere vragen.

Laatst bewerkt: 31 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina