[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebel_INS_NL

    rebel_INS_NL Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    time.

    I don't give up.

    - Feel better.

    Memory benchmark retest:


    SEEK!

    Memory benchmark retest concluded.

    All gone
     
  2. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    dit krijg echt veel publiciteit alle sites besteden er aandacht aan..
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :{ xbw heeft zelf nog geen woord gezegd
     
  4. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kreeg gister te horen van een vriend dat voordat age of mythology uitkwam er een screenshot op hun site stond waar ergens heel ver weg een poppetje stond met op zijn kleding een link met een site waar heel veel info over dat spel op stond. Je moest toen heel dat plaatje inzoemen om de link te kunnen lezen. En nadat men daar achter kwam hadden ze die screenshot verwijderd van de site.

    Wat ik hier mee wil zeggen is, dat het helemaal niet verkeerd is om misschien meer de mythology kant op te gaan denken aangezien dat spel ook van M$ is.
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    volgens mij bedoelt hij het forum van xbw.
     
  6. rebel_INS_NL

    rebel_INS_NL Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    upright on fairly level upright ground. Mark the tip of the shadow cast by the stick: wait 15 minutes: mark the shadow again. Draw a line from the first mark through the second and some way beyond. Stand with your left foot on the first mark and your right on the end of the line. In the northern hemisphere, you will now be facing north, and can recall the other directions by their relationship to north. In the south, contrariwise."

    Hm.

    No stick.
    No sun.

    _________

    dit maakt alles |:- weer duidelijk
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is ook van de ilovebees.com site?
     
  8. rebel_INS_NL

    rebel_INS_NL Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is dus grote ONZIN |:-
    Ik heb trailers in de bios gezien van vooral EA games. de LotR en HP games vooral. Dus een trailer in de bios hoeft zeker niet over een film te gaan. Ook heb je tegenwoordig gewone reclame in de bios, wat ook niks met films te makne heeft.

    Nee, ik denk niet dat er een film over halo komt. lijkt me zeer sterk.
    Ik denk ook niet dat het veel meer zin heeft om verder te puzzelen. Alles wat de laatste 4 pagina's hier is gepost heb ik al gelezen in de eerdere pagina's. |:- En als je een leuk nummer puzzeltje vind en maakt, komt het toch op 24 aug uit, terwijl we allemaal al weten dat dat een belangrijke datum is. Dus daar hebben we ook niks meer aan. ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Helemaal met je eens. :)
     
  11. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  12. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE LINDERS FRANK Ik kreeg gister te horen van een vriend dat voordat age of mythology uitkwam er een screenshot op hun site stond waar ergens heel ver weg een poppetje stond met op zijn kleding een link met een site waar heel veel info over dat spel op stond. Je moest toen heel dat plaatje inzoemen om de link te kunnen lezen. En nadat men daar achter kwam hadden ze die screenshot verwijderd van de site.

    Wat ik hier mee wil zeggen is, dat het helemaal niet verkeerd is om misschien meer de mythology kant op te gaan denken aangezien dat spel ook van M$ is.


    sorry ik was je post even vergeten,maar we zijn het eens



    Ik heb dat irritante woord METASTASIZE maar eens gegoogeld en het heeft te maken met groter worden en.....VERSPREIDEN.
    Kijk dat verspreiden klinkt al weer interessanter alleen heeft het bijna altijd te maken met (helaas) tumoren.

    Ik denk nu ook dat wij ons meer moeten verdiepen in de Griekse Mythologie.
    waarom? Troy,Melissa,Zeus,Spartans en verhaal van FRANK....allemaal Griekse shit.

    Dus het zou zeer prettig zijn als iemand op het forum hier verstand van heeft.(Dus niet souvlaki,hellas,paok saloniki,wijnbladeren met zooi in....etc. maar dat zal toch wel duidelijk zijn? ;) )

    p.s ik heb er dus de ballen verstand van.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb een boek genaamd Griekse Mythen en Sagen, ik ga het dadelijk pakken en doorspitten of ik iets vindt.
     
  14. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    we komen er wel achter uiteindelijk.. Zo niet dan toch op 24 augustus :D
     
  15. rebel_INS_NL

    rebel_INS_NL Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
  17. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Mythen & Sagen alleen de titel al....helemaal top!
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    owk, ik zei net nog dat het geen zin had om verder te zoeken. Maar project ego wilde mij wat laten zien en toen stuitte ik op iets wat nog niet is gepost hier dag ik. niet dat het echt veel helpt in puzzelen, maar voor de geintreseerden :+ :

    [​IMG]

    ik doe het ff dmv een screenshot omdat je de tekst niet echt normaal ken selecteren en het beter is als je het gewoon ziet denk ik.

    ik kwam hier via de link http://www.ilovebees.com/hives.html.
    hier stond bij mij onderaan ineens die tekst:

    alleen dat (wat dus al eerder gepost was) maar dan als een link. en die link bracht mij op die pagnia hierboven. maja, dnek dat het vast al een keer gepost is :p
     
  19. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk trouwens hier nog even:
    http://www.cafeshops.com/ilovebees.12642001?zoom=yes#zoom de tektst 11+9+4=24 is in Halo lettertype geschreven.
    Trouwens al het geld dat wordt verdient met het verkopen van t-shirts (ed) wordt gedoneert aan: Help Save Humanity, heeft iemand daar ooit van gehoord??
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    is dat niet een fonds dat bijen steund? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina