De DVD lade van mijn xbox sluit niet volledig. Drie kwart van de DVD lade steekt uit. Heeft iemand dit ook gehad? Mijn xbox is een weekje terug na reparatie. Alles werkte goed, maar nu niet meer. MS had dit veranderd: Xbox power supply, DVD drive. Ik heb MS gebeld en vroeg waarom ze mijn DVD drive hebben gewisseld want het werkte vlekkeloos. Ze zeiden dat het een standaard procedure was. Ik denk dat dit misschien de reden is waarom het niet volledig sluit. Maar weet iemand of dit zelf op te lossen valt. Ik heb nog garantie dus ik kan mijn xbox zonder problemen terugsturen, maar er is een probleem. Als je xbox kapot gaat en je belt de helpdesk op, dan krijg je een doos toegestuurd waarin je je xbox moet stoppen en het laten ophalen door UPS. Nu doen ze dat niet meer: je moet zelf de xbox in een doos stoppen en het laten ophalen door UPS. Nu kan ik makkelijk voor een doos zorgen, maar breekt de dvd lade niet af als het in de doos gaat? Het ziet er breekbaar uit. Wat zal ik doen?
Volgens mij wel. Ik weet niet wat het is. Ik drukte gewoon op het "open laden" knopje en hij sluit niet meer. Ik heb niets speciaal gedaan, gewoon Halo spelen (alle levels uitspelen op legendary).
Dat wel, hij kan volledig open, maar zodra ik hem sluit blijft hij haken (3/4 steekt uit). Dus van 3/4 tot helemaal open lukt wel en andersom ook, helemaal sluiten niet.
Ja, als hij helemaal open is en er lichtjes op druk, dan schuift hij automatisch terug. Ik wil er niet te hard op drukken want ik ben bang dat het breekt.
tja, ik zou zeggen, schroef hem open, maar dan zit je weer met de garantie . dus tenzij je iets klem ziet zitten oid ben ik bang dattie weer naar duitsland moet.
Dat denk ik ook. Service van MS is gewoon perfect, een paar keer mee te maken gehad en alles ging heel soepel. Maar ik vind het toch jammer dat ze geen dozen meer toesturen. Iig bedankt voor je hulp
Inderdaad, ik stuur hem gewoon op in een doos en vertel de UPS medewerker dat het "breekbaar" is (gewoon, voor het geval). MS heeft een fijne service, ik wou gewoon effe weten of ik het zelf kon maken. Bedankt voor de replies.
Mijn Xbox leeft weer (al een tijdje, maar ik vergat het te posten) Toch heb ik commentaar: Xbox service/UPS is buitengewoon slecht... Ze zeiden dat m'n Xbox binnen 2-5 dagen (na reparatie) teruggestuurd zou worden, maar die %#$#@# leugenaars brachten het binnnen 1 dag terug! Mag dit wel, je klant bedriegen? Dit vind ik echt NIET kunnen.
nee, daar heb je gelijk in hoe halen ze het in hun hoofd, goedzo laat niet met je sollen (zeg na afloop hoe e rechtzaak is verlopen)
tis altijd nog beter dan 2 maanden lang op je xbox wachten en 6 meegeleverde game`s waar van je er maar 4 terug krijgt.....