ik had zo een progje gedownload genaamt wtbwplug ... hier bij zou je emoticons en avaters groter moeten kunnen maken ... de emoticons zoude voor de andere gebruikers alleen groter gezien kunne worde as de andere gebruiker dat progje ook heeft, maar voor de avater is dit niet nodig, nu is mijn vraag hoe krijg ik die avater groter? want lukt me niet.. en ja ik heb de juste versie van msn grtzzz
Eerst moet je Messenger Plus! downloaden, is op deze site te vinden, dan download je deze plugin en dan als je een oversized plaatje hebt vraagt die of je de originele grote wilt behouden druk dan op ja en klaar is kees Deze plugin werkt op de nieuwste versie van MSN Messenger, voor meer informatie over de plugin check dit topic. Greetz Martini
dat emk allemaal al gedaan, maar as die vraagt of ge de originele grote wilt behouden dan gat die dat gwon aanpassen en heb je gwon van boven en van onder of links en rechts wat wit over
Ja jij ziet de originele grote niet jou plaatje blijft gewoon 48x48 alleen de anderen zien de originele grote, maar als het goed gaat dan heb meestal wat lege ruimte om je plaatje zitten als de lengte groter is dan breedte of als de breedte groter is dan de lengte, maar vraag gewoon aan iemand anders of ze een groter plaatje zien (het laden kan af en toe wat lang duren). Greetz Martini
nadeel van msn+ is dat je heel spam krijgt > startpagina niet meer hetzelfde, je favorieten eraan... kortom, je privacy wordt aangetast.... lekker weer vanaf gehaald
volledig mee eens... heb ik ook gehad.. zelf als je dat reclame toestaan uitvinkt bij het installeren komt het nog...