[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, das evt mogelijk ja. Maar dat zou ik niet echt leuk vinden dan... omdat we dan EN een demo krijgen die de ervaring al deels verklapt EN er nog €14 voor moeten betalen ook. Dus eigenlijk betaal je €14 om je spel ervaring voor later te verminderen. ga ik dus niet halen denk ik.

2. Lionhard

Lionhard Guest

nou ik denk t niet, omdat bugie geen demos doet...

3. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de site is niet echt gehacked omdat je dan simpel de html code opnieuw zou kunnen maken en die lompe lettertjes eruit zou kunnen halen. Is er al iemand slim genoeg geweest om naar de html code van de site te kijken? of is dat weer te ver gezocht? Kan je gewoon doen met rechtermuisknop en dan bron weergeven.

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    OF je krijgt de MP demo wat zeker naar meer gaat smaken OF het kan een hele andere cinematic en of level zijn dan de echte halo2 en daar maar 14 euro voor te betalen vind ik geen probleem

5. Lionhard

Lionhard Guest

als jij dat nou is gaat doen...

een site van microsoft hacken...

suc6

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    das al gebeurd ja ;)

hebben ze het een en ander ook uitgehaalt dag ik.
    Kweet niet of je het mee hebt gekregen, maar ze hebben zelfs plaatjes in kladblok geopend en daar teksten uitgehaalt.

EDIT: en de brondcode bekijken is niet hacken ;)

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  7. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0

het werd ook op meerdere forums gezegd maar het gaat allemaal zo snel voorbij binnen een uur zijn er al een paar paginas bij

8. Lionhard

Lionhard Guest

ow jah ik hoorde net van project ego waarom fardo het over de 10e had...

er staat op ilovebees: in 9 days this medium will metasize

ik snapte hem eerst niet maarja... project bedankt :9

9. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Dus uit foto's kan je flarden tekst halen dus wat is volgens mij de bedoeling dat je alle flarden tekst op een rijtje moet zetten en in de juiste volgorde plaatsen en dan krijg je volgens mij een verhaal dat je helpt dichter bij de oplossing te kopen

her hands, The widow asked it the time "Almost dawn," it said, but the Widow said, "The day will break and the sun will rise when the

Queen, and I have walked up out of Hell to prepare this

glinting the cobbles of the courtyard

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    In het stukje 'About' staan ook wel een paar 'aanwijzings-woorden'

And to do that, first thing is to GET OUT OF THIS BOX.

Trying hard. So frustrating, there's pings coming in, streaming out, and I used to be good at this, I can feel it. Always been good at

-

grope around with. Not a real network, after all. Copper and silicon and every now and then some FIBER? Christ, what's next? Tin cans and twine?

But it's a start it's a start. Watch out, killer: now the odds are closer to even.

One thing you ought to know about me: I like to play, I like to win, and I'm

-

Bang! I was looking at your site a little awry
    Bang! and have found an innocent bystander.
    Bang! Can you (?)

Ik kan er niet veel uit halen, maar sommige dingen.... succes jongens :+

11. Vodock

Vodock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit is de eerste arg die ik tegen kom...vraag: Komt uiteindelijk een antwoord op de raadsel als de tijd voorbij is? :D

12. Lionhard

Lionhard Guest

tuurlijk komt er een antwoord...

als er niks gebeurd dan is het antwoord niks...

13. Vodock

Vodock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel een uitgebreide antwoord..van wat alles betekende enzo

14. Lionhard

Lionhard Guest

zien we vanzelf :)

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    en laten we hopen dat dat al de 24e is (van augustus dan he) :D O-)

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    het heeft niet echt nut telkens alle teksten te plakken zonder een antwoord te geven of tips oid wat weer kan helpen bij het spel (ik heb 't niet alleen tegen jou maar tegen iedereen die dit doet) :) Iedereen kan de teksten zelf ook wel zien op de site, dus hier posten maakt het alleen maar onoverzichtelijker.

Het moge ondertussen ook allang duidelijk zijn dat dit allemaal een spelletje is wat over Halo 2 gaat. De helft van de posters in deze thread leest niet wat er is gebeurt maar posten wel iets wat al 20 keer gepost is, zo komen we nooit vooruit :{
    Een paar dagen geleden was het nog allemaal interressant maar ik kom nu alleen maar dezelfde zooi tegen wat vorige week al bekend was. Jammer, want ik zou graag voor de 24ste willen weten wat er gaat gebeuren en ik denk dat iedereen dat wil :cool:

17. Lionhard

Lionhard Guest

dioga... gezien wat ik heb gepost?

over de 10e?

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    alles wat ik nog kan verzinnen voor 24 augustus is
    1: halo 2 komt uit ( geloof ik persoonlijk echt niet ).
    2: demo disc van halo2 ( geloof ik ook niet )
    3: computeranimatiefilm gebaseerd op de fall of reach en halo 1, en first strike ( persoonlijk zou kunnen maar ik geloof er niet echt in ).
    4:aankondiging van een game gebaseerd op troje , dat wil ik wel geloven.
    5: ik ben op die datum 25 jaar getrouwd en ik kan mij niet voorstellen dat microsoft zoveel moeite voor mij doet.
    Jaja zou oud ben ik al

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  19. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Jah Dioga en er worden ook echt heel wat zelfde teksten geplaatst hier ik word een beetje gek maar goed misschien willen we hier onze frustraties afreageren... Sorry Dioga O-)

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Uiteraard heb ik dat gezien! :cool:

Iemand de 13 varianten al gezien van het plaatje op de 404 error pagina?
    Tjek: http://bees.netninja.com/wiki/index.php?title=Killer.jpg

Bij elke verneukt plaatje hoort een hoop tekst, de normale plaatjes kunnen achter elkaar worden gezet (was al bekend in Fardo's openingspost). De vragen worden gesteld door Dana. Aan wie ze vragen stelt is me ook onduidelijk maar ik denk dat het de hacker is.
    I am a victim
    I have to admit
    that I have an irrational fear of the little buggers; I had a bad
    experience as a child.
    being stung

Nu nog de vraag wie de vragen beantwoord. Zelf denk ik Cortana, ze is een behulpzaam vrouwtje die net als in het eerste deel van Halo niet kon vertellen wat er zou gaan gebeuren.
    Guess I feel the Queen isn't something good
    Hier klinkt het een beetje teleurstellend dus ga ik er vanuit dat diegene die de vragen beantwoord een goed persoon moet zijn, wat Cortana ook is.
    Misschien dat Cortana ook de hackster achter de site is en door de vage MAYDAY teksten te plaatsen dit een manier is om hulp te vragen, in de zin van "koop Halo 2 en redt de aarde van haar ondergang".

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina