Grand Prix 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door FFWD, 1 aug 2004.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet dat Grand Prix 4 is gecancelled maar mijn vraag is of iemand misschien een demo of een beta heeft.

2. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet als er voor op xbox een demo ofzo is :confused: maar je kan het nog altijd kopen voor op PC. ;)

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Demo's/Beta's voor xboxspellen die nooit het daglicht zien zijn hoogstongebruikelijk.

4. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Voor de PC heb ik het spel natuurlijk... Maar ik ben op zoek naar een goed Formule 1 spel voor de Xbox want F1 Career Challenge is echt nix... :'-(

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn wel beta's van Grand Prix 4 geweest. Of die zijn verspreid weet ik niet, maar GP4 is speelbaar geweest op de Xbox, voor journalisten. Dus een beta zou misschien wel ergens beschikbaar moeten zijn in het illegale circuit, maar dát lijkt me toch wel onwaarschijnlijk daar dat anders toch wel enigszins bekend zou zijn.

6. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet zo'n speelbare beta krijgen anders word ik GEK!!! ARGH....... 8)

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zoveel zal je denk niet missen. F1 spellen heb ik op consoles altijd waardeloos gevonden, dus speel ze lekker op de pc.

8. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    @[2k]
    Maar ik ben echt een groot fan van de Grand Prix serie en het spel kan niet slechter zijn dan f1 career challenge ;)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als er al beta's voor journalisten vrij zijn gegeven betekend het toch dat het spel zo goed als af was.Maar waarom hebben ze het dan toch gecancelled?

10. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Geoff Crammond wil een perfecte F1 Sim. Hij heeft ooit gezegd dat hij zijn spel op de console uitbrengt als die qua engine niet onder hoefen te doen voor de pc versie

11. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik snap eigenlijk ook niet waarom er niet eens een fatsoenlijk F1 spel op de xbox komt, moet toch best markt voor zijn. Zal zeker wel weer iets met licenties zijn die in de verkeerde handen liggen of te duur zijn ofzo.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jep Soy heeft tot 2007(of 2008)de licenie voor de F1.Dus er zal tot die tijd geen (oficieel)F1 spel op de xbox uitkomen

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee je moet lezen wat ik schrijf. Hij is gespeeld dóór, maar niet uitgegeven áán.

Daarnaast was het spel juist verre van af, ondanks dat het speelbaar was, dus is de kans groot dat F1 2002 (F1 Career Challenge is ondanks de latere release slechter, naar mijn mening) alsnog beter is.

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had hier nog eens een thread over geopend & de meeste zeiden dat Sony de rechten in handen heeft van f1...
    Spijtig voor ons, en ik had ook hééééél graag een goed f1 spel op xbox gehad.

15. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook, iedergeval over L!ve.
    DAn wordt ik Montoya en ram ik iedereen in een Ferrari van de baan af!
    Moehahahahha :p

16. Al Capone

Al Capone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grandprix 4?

Op de ps2 is formula one 2004 uit. Wat een aanfluiting.

Wordt hoog tijd dat ze op de xbox eens contra geven en laten zien wat op de xbox mogelijk is en de F1 live speelbaar in beeld brengen.

17. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Al brengen ze maar een spel uit met het seizoen 2002 (het laatste jaar waar iedereen een licentie voor heeft, met dank aan sony :mad: ) Maakt me helemaal nix uit zolang ik maar lekker kan racen.

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou voor mij niet eens met officiele namen hoeven te zijn!
    Zolang de auto's er maar op lijken & de gameplay goed is.

Deel Deze Pagina