[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Dan wilt ge zeggen dat ik met cortana getrouwd ben , lol O-)
     
  2. AIR RAZOR

    AIR RAZOR Derp.

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mijn vriend hier gaat er volgens hem dan iets ergs gebeuren (lees de shirts op die verkoop site en op die beker staat RIP) maar toch hoop ik op halo 2!!
     
  3. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze zitten te bedenken of ze hem nu eerder zullen uitgeven of toch nog wat dingen bij te voegen zoals multi levels van halo1 tot 9 nov
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee joh ze proberen ons alleen nog zotter te maken dan we al zijn, maar dat zal niet pakken.
     
  5. Lionhard

    Lionhard Guest

    o nee?

    nou mij hebben ze eindelijk te pakken...
    eerst was ik niet geintresseerd in halo2.. ik wachtte het allemaal wel af...

    maar nu.. wil ik wel spelen :9
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Het grappige is dat je denkt dat je alleen bent, troost je , je bent niet alleen
    sterker nog , we zijn met zoveel dat we momenteel niet meer weten waar we met onze energie naar toe moeten , halo rules _O_
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dit alles heeft me wel wat entousiaster gemaakt. Maar ik laat me nog steeds niet meeslepen door de hype. ik zie wel wat de game word. en als die 24 aug uitkomt kom ik daar extra snel achter ;)
    ik heb halo 1 dan ook nooit echt de topper gevonden wat iedereen het vond, alleen een goede FPS met een mooi verhaal. das ook de rede dat ik deel 2 wil hebben, om de rest van het verhaal te beleven :)

    ik had nog een vraag: ik heb nu al een paar keer de naam "first strike" voorbij zien komen, maar heb hier echt nog nooit van gehoort. heeft iemand een link of korte uitleg voor mij zodat ik weet wat het is?
     
  8. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het zelf even aan je uitleggen, first strike is het derde boek van halo, hierin lees je (volgens mij, want ik ga er deze week pas aan beginnen) wat er na halo gebeurd.
     
  9. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat info dat op de website staat:

    . Few, so few at first, but now a steady drizzle, thank god: every request is something we can grab - the Spider out there sewing me back together


    [SPDR: INTERRUPT]
    [SURRENDER CONTROL]
    [PROBE IN PROGRESS]

    the quick hard twinkle pulse lasers blinking from a Seraph class as we settle, invisible as a leaf sinking into the Slipstream and carried away
    [SPDR: PROBE COMPLETE]
    [RESUME CONTROL]

    Kijk vooal naar de laatste zin!!!
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  10. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een theorie:

    Cortana zit in de computer van Dana. Dana is gewoon een onschuldige.
    Het zou namelijk heel goed kunnen dat Cortana gewond is ofzo (first strike?)
    en daarom al die problemen heeft in de computer. Ik zou niet weten hoe cortana in die computer is terechtgekomen.

    Dit vind ik ook wel naar cortana verwijzen:
    ut a tool is all I'm going to be. A weapon and the hand that holds it. My dreams and desires, the jokes I thought were funny and the philosophy I decided was too abstract, The Tempest and Stormy Weather all reduced to a single distillate:

    survive evade reveal escape.

    And to do that, first thing is to GET OUT OF THIS BOX.

    Trying hard. So frustrating, there's pings coming in, streaming out, and I used to be good at this, I can feel it. Always been good at
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  11. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    SURPRISE!

    Look up and smile, honey.

    Bang!
    Bang!
    Bang!

    Got the drop on you that time, sweetheart.

    Opening shot of my search and destroy. I'm going to know everything about you. Where you live and what you buy, how you think and who you love. Know the enemy.

    Young and out of uniform,




    Dit had ik nog niet gezien op die site, misschien is het nieuw.
    Hopelijk helpt het wat?
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Die hele site is bullshit, het spel komt gewoon op 11 november niet eerder...
    Een of andere grappenmaker doet weer iets raars, en metteeen iedereen trapt er in.. lekker lomp weer
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die site is geen bullshit hoor .. het is een ARG een ARG door Microsoft bedacht ... zij hebben ook de eerste ARG gemaakt cloudkiller ... maar goed het is een ARG wat er gaat gebeuren is nog niet duidelijk ... dat er wat gaat gebeuren wel
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Toch vindt ik het raar, als er iets groots ging gebeuren werdt dat wel groots aan gekondigd, en als halo 2 echt uit zou komen, dan gingen ze dat wel promoten, met grote reclame offensieven..

    Wat was dat laatst ook alweer, iedereen d8 dat er iets ginge gebeuren met xbox op een bepaalde datum. en wat gebeurde er ? NIETS....

    Ik laat me niet wijs maken door van die half gebaken aanwijzingen
     
  15. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dinsdag er wel een wat grotere update komt, omdat bijna elke update tot nu toe dinsdag en zaterdags was. Mischien is Dana dan al in China, of gaat die ene melissa dingen sturen.
     
  16. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik denk niet dat er niets zal gebeuren. Het zal natuurlijke slechte invloed hebben op de fans als bungie niks laat gebeuren. Er zal echt iets gebeuren, maar wat is de vraag. En om daar antwoord op te krijgen zullen we mee moeten spelen met deze ARG.
     
  17. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor is die cinema trailer er denk je. ja eigenlijk een trailer meer dan drie maanden voor het spel uitkomt is dat niet wat vroeg?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je al gezien hoeveel aandacht dit krijgt?
    De site is inmiddels geslashdot. Is nieuws bij de grootste game site, maar ook nieuws bij andere nerd sites. Mond op mond reclame is de beste reclame. Een sudden launch is de beste reclame... als je daarna een offensief start heb je ook een grote reclame. Een ARG als deze is ook niet goedkoop. Tevens is na onderzoek gebleken dat jongeren niet meer reageren op reclames.... dus moet men andere media moet gebruiken. Ik denk dat deze hype de beste reclame is.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd, elke zelf respecterende xbox site hefft het er of op het forum, of op de frontpage over, en dat is dus niet zomaar reclame. En alles is zo goed uitgedokterd. Die hele ilovebees site is gewoon vet vaag, maar aan de andere kant weer brilliant op gezet.
     
  20. Vodock

    Vodock Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al aan gedacht om iets op te zoeken bij de chineze mythen en sagen, of andere soort verhalen?.. Ze gaat toch naar china?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina