[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    kennen jullie mischien de game zaak Nedgame ?
    www.nedgame.com en dan klik ie op de releaselijst en zie je alle spellen die gaan uitkomen tot 31 december, maar halo 2 staat er daar niet tussen op 9 of 11 nov en ook niet op 24 aug.

2. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Meschien wachten ze wel tot dat het 100% cker is wanneer halo 2 nu uit komt of wat er gaande is!

3. Lionhard

Lionhard Guest

dat denk ik ook razers...

4. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan ook

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik trek nu ook maar de stoute schoenen aan, en ik ga haar emailen en kijken wat ervan komt. Misschien krijg ik wel een mailtje terug :p Lijkt me wel lachen, en het is dus al veelvuldig gebeurd *)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo,

Effe voor de duidelijkheid, Halo 2 komt op 11 november uit in de winkels. Dat weten de retailers, dat weet Microsoft, en alleen een stel fans die te veel lezen in een simpele grap/puzzel die lezer er in dat Halo 2 dan uit komt.

Zo werkt 't helaas niet, je kan niet zomaar een spel te vroeg uitbrengen, zeker niet 2/3 maanden. Het spel komt gewoon op 11 november, en op de 24 augustus kun je gewoon meer informaitie, een demo, een nieuwe site, of whatever verwachten. In die trend moet je denken, niet in de trend van vervroegde releases of het vergaan van de wereld.

7. Lionhard

Lionhard Guest

spelbreker :{

8. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al is veteld maar als je linksboven op dat plaatje van die bij drukt, dan verdwijnt dat zwarte gedoe en komt er links onderin een text te staan:

site designed by dana
    Time to China!
    0-5:0-6:0-53:0-42:00-682

Laatst bewerkt: 2 aug 2004
  9. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
  10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat mirik zegt kan 2 dingen betekenen,

1 of hij weet zeker dat de game op 11 november uitkomt, hij heeft immers contacten met gcshop en heeft dus betrouwbare bronnen, hij weet ook van deze site af en vind het een lachertje, dat mensen zo veel tijd besteden en zoveel theorien bedenken voor zo'n grap (zo noemt hij het), hij vind dat we er niet teveel over na moeten denken

2 Hij zit zelf dag en nacht ook aan die puzzel, en weet eigenlijk niet wat alles betekent, stiekem heeft hij van bronnen gehoord dat er wat met halo 2 op 24 augustus gaat gebeuren, maar omdat hij hij met microsoft heeft afgesproken niets erover te zeggen, probeert hij ons te doen laten geloven dat er waarschijnlijk niets heel vreemds gaat gebeuren op 24 augustus, hij probeert te hype te verminderen en hiero te remmen, om - 1 omdat hij weet dat de game niet uitkomt op 24 augustus of - 2 hij weet dat de game wel op 24 augustus uitkomt

Ik weet het inieder geval niet meer, sommige belangrijke personen vinden het een grap en denken dat er niets aan de hand is terwijl andere belangrijke personen de hype helemaal volgen (ik bedoel niet deze forum op xbw, maar op de wat grotere sites) en zelf ook theorien bedenken, ik twijfel aan alles wat er hiero gezegt wordt, ik geloof niet dat halo op 24 augustus uitkomt om dezelfde redenen als mirik, maar aan de andere kant, een ARG maken voor een demo of iets niet zo heel belangrijks vind ik ook weer heel onwaarschijnlijks, ik ben van mening dat er wel wat heel belangrijks op 24 augustus gaat komen, maar of halo 2 uitkomt of een film, ik weet het niet, "We will see how the bees react on august 24"

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb de email verstuurd, en ik varwacht dan ook een antwoord. :p Ik weet alleen niet of ik er wat aan zal hebben. Ik heb maar een beetje een lulverhaal opgehangen, en nu maar hopen dat zij/hij een beetje een nuttig antwoord geeft, wat ik overigens betwijvel. Dit na het zien van die site waar al die mailtjes op staan die naar haar zijn verzonden. 8)

12. Lionhard

Lionhard Guest

ik zit ff op freerecordshop.nl te kijken en daar staat dat de release op 9-10-2004 is...

en dit staat er nog onder:

De releasedatum is onder voorbehoud en kan buiten onze invloed wijzigen. We zullen op de site altijd de laatst bekende datum tonen. Bedankt voor je begrip.

13. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mailt niet iedereen terug en zoals Dioga zegt moet je een soort rol spelen. Dus als je gaat vragen wanneer Halo 2 uitkomt oid dan zal ze niet antwoorden.

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat Mirik net zoveel weet als iedereen hier, helemaal niks :)!

Als er al iets zal gebeuren op 24 augustus merken we het dan wel

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Denk je datik zo lomp ben om dat te gaan vragen? :{ Ik heb ook een rol gespeeld, en ik hoop dat ze erin trapt. En jah ik denk dat ik met mijn verhaal een rol in neem die goed genoeg is om haar reactie te krijgen. Maar ach, je weet het nooit, en het blijft afwachten...

EDIT: Ik vraagme trouwens wel af hoelang ik zal moeten wachten op een antwoord...

16. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er vanuit dat er op de 24ste een site gelanceerd wordt en/of een demo uitkomt, maar iets (wat ik al eerder heb aangegeven) dat ik wel vreemd vindt is dat het spel al klaar lijkt te zijn, als je de weekly updates leest, dan krijg je het idee dat er niets meer te doen is.

Daarbij komt ook nog eens dat ze al een wereldwijde leeftijdskeuring hebben aangevraagd, iets dat me een beetje voorbarig lijkt voor een spel dat pas over drie maanden uit moet komen.

Ik ga maar van het slechtste uit, want ik weet nog goed dat er een half jaar geleden bijna het zelfde gebeurde (Halo 1.5 anyone? ) en toen bleek het enkel om een strategy guide te gaan.

We zien het wel :9

17. AIR RAZOR

AIR RAZOR Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand bungie al gemailt ??

18. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    wat wou bungie der over zeggen dan?
    het is nog niet eens zeker of de site wel van bungie is (al denk ik zelf van wel)!!!

19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat je daar veel info uit kunt halen. Dan zouden ze heel dit 'probleem' niet eens in elkaar hoeven te zetten...

20. Havok

Havok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Halo 2 uit komt op 24 augustus, dat lijkt me gewoon erg erg sterk.
    Het zal wel een internet site zijn of een kleine demo..maar we zullen zien!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina