Wat mirik zegt kan 2 dingen betekenen,
1 of hij weet zeker dat de game op 11 november uitkomt, hij heeft immers contacten met gcshop en heeft dus betrouwbare bronnen, hij weet ook van deze site af en vind het een lachertje, dat mensen zo veel tijd besteden en zoveel theorien bedenken voor zo'n grap (zo noemt hij het), hij vind dat we er niet teveel over na moeten denken
2 Hij zit zelf dag en nacht ook aan die puzzel, en weet eigenlijk niet wat alles betekent, stiekem heeft hij van bronnen gehoord dat er wat met halo 2 op 24 augustus gaat gebeuren, maar omdat hij hij met microsoft heeft afgesproken niets erover te zeggen, probeert hij ons te doen laten geloven dat er waarschijnlijk niets heel vreemds gaat gebeuren op 24 augustus, hij probeert te hype te verminderen en hiero te remmen, om - 1 omdat hij weet dat de game niet uitkomt op 24 augustus of - 2 hij weet dat de game wel op 24 augustus uitkomt
Ik weet het inieder geval niet meer, sommige belangrijke personen vinden het een grap en denken dat er niets aan de hand is terwijl andere belangrijke personen de hype helemaal volgen (ik bedoel niet deze forum op xbw, maar op de wat grotere sites) en zelf ook theorien bedenken, ik twijfel aan alles wat er hiero gezegt wordt, ik geloof niet dat halo op 24 augustus uitkomt om dezelfde redenen als mirik, maar aan de andere kant, een ARG maken voor een demo of iets niet zo heel belangrijks vind ik ook weer heel onwaarschijnlijks, ik ben van mening dat er wel wat heel belangrijks op 24 augustus gaat komen, maar of halo 2 uitkomt of een film, ik weet het niet, "We will see how the bees react on august 24"
Laatst bewerkt: 2 aug 2004