CM 5 op de XBOX

Discussie in 'Algemeen' gestart door tompie, 2 aug 2004.

  1. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet op soccergamez (denk dat de meeste voetballiefhebbers die site wel kennen) gelezen dat Championship Manager 5 naar de Xbox komt, het zou juni 2005 uitkomen, iets later dan de PC versie.
    Persoonlijk weet ik nu nog niet of ik het spel zelf wel zal kopen, eerst maar eens zien wat de demo's van zowel cm5 als football manager 2005 (met als basis de originele database van de cm reeks, terwijl cm5 alleen nog de naam heeft) welke van de twee de betere is.
    Het zou natuurlijk altijd kunnen dat fm volgt, fm wordt geproduceerd door sports interactive en sega, dus dat moet mogelijk zijn. Al zou ik er wel niet te hard op hopen.
    In elk geval, na PES 4 een nieuwe klepper in het voetbalgenre (al is dit dan een managergame en misschien minder handig te spelen op een console) die naar de xbox komt.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    en niet te vergeten Total Club Manager 2005 die ook op de xbox uitkomt
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ja ik las het football manager is denk beter dat is het oude cm 4
     
  4. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal moet fm beter zijn dan de laatste cm, aangezien dat gewoon een verdere ontwikkeling is... eigenlijk is fm 2005 wat normaalgezien cm 5 had geworden.
    cm 5 zelf heeft dan weer een volledig nieuwe database enzo, dus dat wordt een beetje afwachten, in principe kan cm 5 zowel beter als slechter dan cm 4 worden denk ik. Nu zal cm 5 zeker geen slecht spel worden.
    TCM vind ik persoonlijk minder goed dan de huidige cm-reeks, is gewoon beetje anders, cm oogt saaier enzo, maar wordt niet voor niets de hoogte ingeprezen door zowat alle voetballiefhebbers.
    Nu is dat bij PES ook het geval, en of dat terecht is zullen we met z'n allen midden oktober mogen ontdekken.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    heb ze allemaal cm en tcm

    tcm is voor de casual voetbal speler

    cm is echt verslavend en heb je echt gevoel dat jij de baas bent

    alleen bij tcm is het veels te makkelijk
     
  6. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf cm 93-94 heb ik bijna alle versies gespeeld op de pc.
    Ik denk ook dat, wat eerder al genoemd is, het niet echt leuk/ speelbaar zal zijn op de xbox. Ik ben wel benieuwd wat ze ervan maken, maar ik zal hem niet gelijk kopen.

    Mede omdat ik denk dat het op de pc makkelijker spelen valt.


    Let the winner win
     
  7. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Deze vrijdag kom CM5 uit.
    Ik weet niet wat men er van gemaakt heeft, hopelijk goed.
    qua interfaces ziet het zowat hetzelfde uit als de vorige delen denk ik.
     

Deel Deze Pagina