Nieuws over de Xbox 2!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sam Fisher Jr, 6 mei 2004.

1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Kan de Xbox 2 nu games van de xbox 1 spelen of niet? Dit zou toch een grote plus zijn en voor mij een stap dichter bij de aanschaf van deze console.

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Geen 1 officiele bron die vermeld dat het wel of niet kan. Het is nog afwachten wat microsoft erover te zeggen heeft en tot die tijd geloof ik in ieder geval niemand.

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Het zou idd wel mooi klote zijn...., maar als er geen harddisk in de XboX 2 zit dan kunnen we ze waarschijnlijk niet spelen. Of zeg ik nou iets wat niet waar hoeft te zijn?

4. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind jij, maar ik speel nog altijd de meeste games op mijn ps2, en bijna al deze games zijn voor de psx/psone

5. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet zo kletsen, er is nog niks cker. MS heeft hem nog niet eens officieel aangekondigd dus hoe kunnen we dan al bepaalde specs weten?

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja duh het is niet zeker maar ik weet het wel zeker. Ik ga af op 5 bronnen die hetzelfde roepen, een beetje je hersens gebruiken en t is zeer waarschijnlijk. Wat denk je dan dat ze er in leggen? Een afgetrapte 9600 pro. De xbox 1 gebruikte al een highly advanced 3d chip (geforce 3 Ti 500 achtig ding) deze wordt net zo goed alleen dan van deze tijd. Dan komen ze echt niet met iets gammels. Zeker als je dx10 wil ondersteunen en iets wil hebben dat een cell procesor bij kan houden.

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm de xbox komt uit in 2006? Dan is deze techniek al lang achterhaald. Ik zou niet zo snel gaan gooien met grafische kaarten enzovoorts. Gewoon geduldig afwachten.

8. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik ga af op een BETROUWBARE bronen dat is Microsoft zelf! :cool:

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ach.... zlefs als MS de definitieve specs heeft vrijgegven kan er nog iets aan veranderen hoor. Zo had 'onze' Xbox eerst officieel een 633 Mhz processor....dat werd 733.......

10. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    ERn wat nou als ze geen Halo vervolgen meer maken ? Of geen PGR vervolg ? Dan zit je weer met de gebakke pere.

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist een goeie functie, zo kun je die gouwe ouwe spellen als FF7 van PSX op je nieuwe console spelen, en hetzelfde verhaal bij GBASP, je kan nog steeds die goeie ouwe Pokémon Blue spelen.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja want hele goed spellen zou ik nog wel eens willen spelen, zoals pgr2
    en als ik dan geen xbox meer heb kan ik die altijd nog op xbox2 spelen

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    stel je xbox gaat kapot... zit je met al die spellen die je dus nooit meer kunt spelen! Dan ben je wel blij wanneer je die in je Xenon kunt proppen...

14. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal toch sneller een xbox2 kopen als hij backwards compatible is (en hij ook een harde schijf heeft). Anders denk ik dat ik nog ff wacht.

Deel Deze Pagina