[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox forum kwam ik deze link zoals we zien spreekt ladybee maar als dit valse informatie ken zijn betwijfel ik me toch wel meschien is het weer een hoax

2. Lionhard

Lionhard Guest

wow...

uhm dat is best wel heel nep...

denk ik :{

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet zijn het alleen de mensen van Bungie en Microsoft, van het hoofdgebouw ofzo. Een kleine groep, van 15 mensen die altijd nauw met elkaar smanewerken. Ik denk dat ze hier niet eens weten over ilovebees.com. Behalve de uitgevers dan, maja. Je begrijpt wat ik bedoel neem ik aan...

4. XireoN

XireoN Me 'ead 'urts...

Leuk Bevonden:
    0
    @lionhard:

Dude, je begrijpt me verkeerd.
    Ik probeer je helemaal niet te dissen.
    Probeer gewoon mee te helpen met het oplossen.

Had mijn redenatie nog niet gezien. (kan zijn dat ik er overheen heb gelezen).
    Als dat het geval is: mijn excuses.
    Ik heb nl ook nog wel andere dingen te doen op een dag... O-)

En als je hierover verder wil gaan: doe het ff via PM (Blijft het hier tenminste overzichtelijk), en stuur me dan gelijk ff een link waar deze info in deze thread staat. Heb ik er ook nog wat aan. _0/

5. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    TJa kwestie van afwachten tot 24 aug

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    My name is hidden in the ilovebees.com text... the answer's staring you in the face... like a cat....

Ik heb de plaatjes gekeken van Farnsworth want dacht als het met een kat heeft te maken dan zou het wel onze trouwe viervoeter farnsworth zijn maar nog niks gevonden.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat stukje tekst komt van warcry.com, gaat over een speculatie van een gozer die "zeker weet" dat Halo 2 24 augustus uitkomt.
    Hij beredeneert hier dat Halo 2 in november zou uitkomen omdat het spel dan zo goed met kerstmis verkocht wordt. Maar wat gebeurt er dan met Fable, en Forza Motorsport? Halo 2 wordt altijd dik verkocht, een goeie reden om het spel dus eerder te releasen zodat andere spellen op het verlanglijste met Sint & kerst komen :)

Dat staat dus in de tekst ongeveer, kan niet anders zeggen als dat ik het er 100% mee eens ben :cool:

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    http://www.cafeshops.com/ilovebees

Een site waar Margaret's Honey t-shirts verkoopt en raad eens welke er tussen hangt:

Hij heet: Wide Awake and Physical
    Beschrijving: Make Your Decisions Accordingly

Maar het leukst is natuurlijk 11+9+4=24 aka november 9, 2004 (de aangekondigde releasedatum = de 24ste.

Edit: OK, ik zag dat ie al ergens bekend was, maar toch leuk voor de mensen die het niet hebben gezien en het bevestigd voor mij dat het iig met Halo2 te maken heeft haha :) (Halo letters)

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    op bees.netninja.com staat dat de shirtjes en de bijbehorende site fake zijn. Gewoon opgezet om wat dollars uit de rage te slaan. Dat neemt niet weg dat het hele coole shirts zijn :D
    Misschien dat ik er 1tje bestel, die van 9 billion mensen dood ofzo }:]

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer.. damn ja nu ik die plaatjes vergroot zijn ze ook niet echt geloofwaardig meer haha :D

11. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    @DIOGA,

Wij zitten dus duidelijk op dezelfde golflengte!
    Ik wil steeds stoppen maar blijf doorzoeken/puzzelen.

P.S Heb je ook die zin gelezen van die OXM-man:

Als er al een DEMO komt van HALO 2 dan komt ie pas na de release! ( zoals altijd)

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik weet niet meer waar verder te gaan...

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nope, niet gelezen.. Heb je een link daarnaartoe?

ghehe, ik heb al een paar dagen geleden gezegd te stoppen, en eigenlijk heb ik dat ook gedaan. Wou eerst alle rekensommetjes weten, nu ben ik bezig met de teksten uitpluizen (wat echt een stuk ingewikkelder is).

Ik las trouwens dat iemand Dana heeft ge-emailt? Ik wil wel eens weten naar welk adres, aangezien ze er 2 heeft (ladybee777@hotmail.com en danatwing@gmail.com). Ik weet dat als je naar de eerste mailt je waarschijnlijk geen antwoord krijgt, dat heeft ze zelf ergens gezegd. Mail je naar haar gmail adres dan zul je wel antwoord krijgen.

Ben btw van plan om Margaret te e-mailen, heb nog nergens gelezen dat iemand dat heeft gedaan en Dana zegt dat ze zwaar overstuur is. Dus, ik ga eens vragen hoe het met de bijtjes is, of ze niks raars hebben gedaan ofzo.

edit: bwah, wtf! Lees net dat het ladybee777 adres van Margaret is :{ Hoe krom... Vergeet wat hier boven staat :+

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Contact me!

Email - although I usually don't check it very often
    problem quite interesting
    ladybee777@hotmail.com

edit/ Dit is dan Margaret

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mailtje verstuurd naar Margaret, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik antwoord krijg :{

16. Lionhard

Lionhard Guest

lang... heeel lang...

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beliefe my, heel lang,ik heb ook nog niets terug

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik bedenk net iets nieuws wat ze de 24ste gaan vrijgeven :eek:
    24 + 8(ste maand) = 32
    Ook andere rekensommetjes komen soms uit op 32, of 16 ofzo. Omdat in de Bungie FAQ van Halo 2 nog niet staat hoeveel spelers in een multiplayer spelletje gaat denk ik dat de 24ste bekend wordt gemaakt dat Halo 2 met 32 mensen online te spelen is.
    Gewoon een coole extra feature, sowieso het eerste Xbox spel wat dit kan.

Stiekem wil ik nog wel geloven in een release maar als ze dit bekend maken sta ik 'r niet raar van te kijken.
    ik denk btw dat je niet al teveel uit de teksten kan halen, het zijn slechts wat dialogen tussen wat personages. Denk eerder dat je ze terug zal horen in Halo 2 zelf. Sommige veraden al wat over het plot, b.v. dat er miljoenen mensen dood gaan voor de missie en dat die keuze niet makelijk was. Heeft imo weinig met 24 augustus te maken.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee dat geloof ik echt niet. Dat ze zoveel ophef maken over 32 man. Het is nog nooit eerder gedaan maar dat maakt het niet zo speciaal. Delta Force Black Hawk Down zou dat misschien nog makkelijk overtreffen als ze hun eigen servers mogen gebruiken.

Maar dat er miljoenen mensen dood gaan op Troy ... Ik weet het niet want ik heb nog niks gehoord over deze planeet. Dus het zou goed kunnen dat dit in Halo2 zou komen.

20. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol right....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina