Overzicht Vietnam games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sen, 3 aug 2004.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik lees steeds in allerlei nieuwsberichten en previews dat het zo'n rage is om Vietnam games te maken. Er zouden er heel veel zijn ineens ofzo, nu de WOII games een beetje passe raken.
    Ik vroeg me daarom meteen af, welke Vietnam games zijn er dan allemaal? Wanneer kunnen we al die games verwachten?

Ik kom zelf op:

Vietcong: Purple Haze
    Shellshock: Nam '67
    Conflict: Vietnam

Dit kan toch niet alles zijn? Wat komt er nog meer? Is dat voor de nabije toekomst?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Battlefield Vietnam maar die is niet voor de xbox

3. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    en die komen allemaal ongeveer zelfde tijd uit???? hmmm pittig om de beste uit te zoeken mijn budget is nu zo geslonkendat ik ze niet alle 3 kan halen

4. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Men of Valor Vietnam van 2015, maker van Medal of Honor Allied Assault.

5. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Wanneer komt die uit dan? Men of Valor?

Die andere 3 komen allemaal uit in een periode van een maand als je de releasedates moet geloven. Shellshock mag de spits afbijten. Ik denk dat ik ze alledrie ga kopen, ze zijn voldoende verschillend.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Men of Valor lijkt me de veste Vietnam game(L!VE)

7. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Oh mij leek die juist het minst leuk. Vond die eerdere 2 Medal of honor games op de xbox ook matig.
    Maar welke dan wel het leukste is.... Ik denk dat het een beetje gelijkspel is, we zien het op 3 sept. wel. Volgens mij komen die 3 eerst genoemde games ook alledrie op 3 sept. uit als er niet veranderd.

8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die eerdere MOH game op de xbox zijn niet van 2015.....
    2015 heeft Medal of Honor Alied Asoult gemaakt end at is de beste Medal of Honor .... dei gasten weten wel waar ze mee bezig zijn!!!!

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    eerst was de trend WOII games te maken
    nu weer vietnam games
    ik heb er verder geen probs meer maar als je ziet hoe bagger sommige zijn:mad:

10. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben ook maar weinig inspiratie, en waarom moet je altijd vietnamezen neerknallen en niet andersom

11. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik zou ook liever spelen met de Vietcong... Ben echt geen voorstander van al die Amerikaanse dominantie. Het is toch duidelijk dat Amerika de meest foute partij was in deze oorlog, dus in feite is het niet logisch om met ze te spelen.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    is er eigenlijk al een shooter over de eerste wereldoorlog?

13. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Er is wel een Mod voor Battlefield 1942.
    Alle voertuigen/wapens en mannetjes uit de eerste wereldoorlog.

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het heeft eigenlijk ook niet veel zin om hier een shooter op te baseren lijkt me. Het overgrote deel van de oorlog speelde zich in de loograven af waar beide partijen alleen maar tegenover elkaar lagen in afwachting van een aanval van de ander. Wie een aanval waagde werd vervolgens in grote getallen afgeslacht doordat een directe aanval in een loopgravenoorlog in feite gewoon gelijk staat aan een zelfmoordmissie. Of je moet het uitzitten van een urenlange granaataanval of gifgas aanval misschien nog een leuke missie vinden :)

Gewoon niet terugschieten en je zult zien dat de vietnamezen binnen no-time als overwinnaar uit het spel komen. Het is dan weliswaar iedere keer dan ook gelijk 'game over', maar je hebt iig wat je wilde bereiken.

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  15. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    het is een raar gevoel om me landgenoten neer te schieten :{

16. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Kan je nagaan hoe Duitsers zich voelen in Medal Of Honor/RtcW/Call Of Duty ;)

Deel Deze Pagina