morrowind pc of xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 23 aug 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pc versie zodat ik plugins/patches kan downloaden/maken. Ik heb een pentium 4 1.6 GH Geforce 2 (ga binnenkort upgraden naar geforce 3 of 4) en het spel lagd haast nooit. Zou ik beter af zijn met morrowind xbox of zit ik zo goed? (A.U.B geen replys van: doe het voor microsoft:'-( )

2. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je een X-box versie moet overwegen.Je systeem is zeker zwaar genoeg maar een G-force 3 is wel aanbevolen.:{

3. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit je zo wel goed...speel het zelf met een GeForce 4 en is prima kwaliteit! Zal de X-box versie niet aanschaffen (maar dat komt ook beetje doordat spel me wel wat tegenvalt)

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel op de pc, maar omdag mijn systeem em nou net helemaal goei draait, ga ik em zeker kopen voor de Xbox!!

Naast dat het spel net goed draait, heb ik em nog wel tijd gespeelt, en ik moet zeggen, beste spel dak ooit gespeelt heb hoor! damn!

je moet idd een GF 3 of 4 hebben om een mooi water effect te hebben. Mij lijkt het ook wel gewoon vet om deze game lui op de bank of in bed te spelen :D

maar nog ff: prachtgame waar je maanden lang in opgezogen word!

5. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Lees net op gamers.nl dat er naar alle waarschijnlijkheid een uitbreiding voor Morrowind voor de pc gaat aankomen (gesproken wordt over november). En dat is natuurlijk zeker jammer, want de kans dat mensen die straks de X-Box versie gaan kopen deze uitbreiding gaan krijgen is vrij klein. Lijkt me sterk dat je dit ooit met X-Box live zou kunnen downloaden.
    Ben zelf al blij dat ik de pc versie heb, maar ik kan me voorstellen dat door dit nieuws toch verschillende mensen nu zullen besluiten de pc-versie(s) aan te schaffen i.p.v. de X-box versie......

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nee zeker niet, ga nog steeds voor de Xbox versie, kijk.. het spel zelfs heeft bijna gewoon oneindige gameplay! wat heb je dan nog aan die extra 20 uurtjes? Morrowind is gewoon zo geweldig en zo groot en zo massive!

7. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je voor de xbox versie moet gaan voor de tv is altijd leuker dan achter zon schermpje met je muis en toetsenbord

Deel Deze Pagina