Tv en 5.1 geluidsset voor op me kamer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 31 jul 2004.

1. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is zeker asociaal....Daar vangen ze zeker heel wat centen zelf mee dan...

En grave ik had gelezen over je kamer maar hijs perfect :9
    Nee maar kijk ik hoop voor je dat je vloer van beton is anders moet je je sub wel ff hoogzetten echt waar als je de z680 gaat gebruiken of je zet hem heel laag ;) Geluid is wel echt perfect en als je ouders niet thuis zijn!?!?!?!?!
    FEESTUUUUUUUH 8)

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, m'n kamer heeft een houten vloertje.
    Maar ik zet 'm dan ook zeker niet direct op de grond.

Die ik nu heb, 2.1 setje, staat ook op een extra kastje.
    Het kwam zelfs al in me op om de sub op van die demper doppen voor onder een wasmachine te zetten.

Staat ie direct iets van de grond af, net zo mooi. :cool:

3. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al een paar maanden op zoek naar een leuk tvtje voor in het zelfde budget ongeveer, en tot nu toe ben ik gestopt met zoeken toen ik de samsung ws 28z46 zag.. zit nu in barcelona en zag em in een warenhuis, duys heb nog niet de propere research erover gedaan, maar het lijkt me veelbeloven(was hier 700 euro...)

edit:
    hmz.. kzie nu dattie niet eens op de nederlandse site staat van samung(ook niet op de spaanse..) het leuke van dit model was..was dat het 100 Hz was. breedbeeld 28 inch, rgb scart.. alles wat ik wil.. voor 700 euri... *huil*

Laatst bewerkt: 3 aug 2004
  4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb vorig jaar op de GameExpo een demo gehad bij Logitech, in zo'n zeecontainer. Most impressive, maar het setje is niet heel goedkoop. Wel een goede inderdaad :)

En [2k], inderdaad dat de subwoofer niet zachter kan tov de satelietboxjes. Tenminste, dat kan toch niet? Ik heb geen knop op mijn sub zitten om hem zachter te draaien (die ik wel op een oud 5.1 PC setje van creative had) en ook niet op mijn afstandsbediening zover ik weet....?

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Met mijn set kan ik het volgende instellen qua volume:
    -center speaker
    -rear speakers
    -woofer
    -volume (alle speakers samen)

Kan ze elk van -6 tot +40 instellen (dus bijvoorbeeld center op 0, rear op +2, woofer op -2)

6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Maar dan heb je het over die Sony set, niet de Creative 5500D, right?

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb het dan over de Sony set ja.

8. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1

Er is een nieuw model uit van sony, ik zag het model gisteren in het aanbiedingskrantje van de utrecht mediamarkt...

Sony KV-28CL11

[​IMG] Specs op Sony site .

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat sony topkwaliteit beeld heeft( imho beter dan samsung/philips etc)

Ik wilde eerst die samsung kopen.. maar die verkopen ze dus niet in nederland..

Deze van sony kost btw ongeveer 550 euro.

Ik ga em iig kopen.. :9 (defenitief vastgesteld)

edit: En dan wel zonder dat meubel..

Laatst bewerkt: 8 aug 2004

Deel Deze Pagina