dtm race driver 2 (profile copieëren)

Discussie in 'Algemeen' gestart door rofo, 4 aug 2004.

1. rofo

rofo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik mijn profile uit dtm 2 overzetten naar een andere xbox ?
    Vanuit de optie memory en dan copieëren via een memorycard gaat niet. Ik krijg alleen de optie delete. En dat is zeer zeker niet wat ik wil.
    Met alle andere spellen gaat dit echter wel.

help !!!

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Zet de xbox aan zonder dvd erin. Ga naar het geheugen scherm van de harde schijf. Scroll naar beneden totdat je bij DTM 2 terecht komt. Klik op dat moment niet, ga met je pookje naar rechts. Nu kun je de savegames selecteren die je wilt overzetten. Klik op de gewenste savegame en klik op kopieeren.

Mocht dit niet werken, dan is het bestand wellicht groter dan 500 blocks, of is je geheugenkaart vol. Ik zal als ik thuis ben van werken even voor je kijken als het niet werkt.

3. rofo

rofo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo werkt dat normaal gesproken wel, bij andere games is dat gelukt. Bij dtm2 echter niet. De bestandjes zijn niet groter dan een paar blocks. Daar kan het ook niet aan liggen.

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan niks kopiëren van dtm2. Geen profiel, geen settings, niks. Sorry, maar je zal op de andere xbox alles weer op de normale manier moeten vrijrijden...

5. rofo

rofo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    da's jammer, ik was er al bang voor. Maar ik hoopte dat er toch een manier was. Eventueel dmv ftp o.i.d. is daar niets voor ?

6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het niet eerst kopieren naar memory card die je in de voorkant van xbox controller in moet stoppen, en dan stop je die memory card (als je het hebt gekopierd) in je andere controller van xbox en dat je hem dan kan overzetten ofso?

Deel Deze Pagina