[XOne] Xbox live wil niet werken :S:S

Discussie in 'Games' gestart door Rocky, 4 aug 2004.

1. Rocky

Rocky Italion Stallion

Leuk Bevonden:
    0
    192.168.0.1 of 192.168.1.1
    dit is me egte ip adress maar asl ik het dan invu komt er weer zoiets doms te staan zoals search the web en allemaal van die crap

2. Rocky

Rocky Italion Stallion

Leuk Bevonden:
    0
    kan dat ook uhmz dat is weer een probleem meer :mad:

3. Rocky

Rocky Italion Stallion

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik ook heb als ik zo manual doe dan staat er die nummers en dna doe ik auto dan staat er weer andere nummers dat kan tog niet ? en ik kan het dan ook niet verandere

4. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude...je moet echt even iemand erbij halen die er wat van snapt, want dit is pointless......alles wat iedereen hier zegt is in grote lijnen precies wat je moet doen, maar is gewoon niet uit te leggen als je geen drol verstand heb van die dingen. Als jij over isdn kabels begint te raaskallen is het al niet goed....zoek gewoon ff iemand die dat (wellicht tegen betaling) even voor je in wil stellen.

5. Rocky

Rocky Italion Stallion

Leuk Bevonden:
    0
    en eerst lukte dat wel gewoon met diue dns maar toen kon ik niet conecten tot xbox live maar nu klopt die dns het niet terwijl ie dat eerst wel deed

6. Rocky

Rocky Italion Stallion

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet dan maar armageddon

7. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
  8. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is niet lullig bedoeld ofzo hoor :) gewoon advies....en dan natuurlijk wel meekijken als deze of gene het aan het installeren is en alles vragen...dan leer je er nog wat van :)

9. Rocky

Rocky Italion Stallion

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat je het niet lullig bedole maar i kwil gewoon graag spelen man
    en ik hoopte hier op een antwoord dat ik snap wat ik moet doen maar ik snap niet dus je heb wel gelijk

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zet je xbox op automatisch ... als je bij troubleshooter komt ... druk je op Y ... noteer de P: en L: waarde --> druk op A --> noteer de MT NT en IC waarde .... wat zijn de resultaten? dan kan ik je beter helpen

Mocht dit biet werken stop dan een recente xbox live game in je xbox en ga naar xbox live ... dan word de meest recente verie geinstalleerd... als je SC:pandora Tomorow bezit heb je een recente update op de disk staan

Laatst bewerkt: 4 aug 2004

Deel Deze Pagina