[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De naam Melissa is in deze link veel interessanter maar daar heb ik al wat over gezegd in het Qeen & Widow topic :)
     
  2. gerjan

    gerjan Guest

    ihatebees geblaat

    //edit dat was al bekend trouwens.

    Maar die site was dus een grap ofzo?
    -----------------------------------------------


    trouwens staat er ook tekst in deze kapotte plaatjes:

    smoker.jpg en bee_garden.jpg lijkt me wel he? Wat stond daar in? Eens kijken
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2004
  3. Lionhard

    Lionhard Guest

    jah i hate bees was een grap...
     
  4. gerjan

    gerjan Guest

    ok ben nu met een hex editor die 2 eerder genoemde plaatjes aan het bekijken, kweet niet of die al bekeken waren namelijk, dit staat iig in de fucked upbee_garden.jpg

    enchantment had not died, but had been witched

    In fucked up smoker.jpg heb ik niks gevonden.


    nu danadress.jpg/ farnsworth-window & margaret aan 't bekijken. (Doe ik achterhaald werk trouwens? naja kvind het wel leuk)

    danadress.jpg:

    Within she noticed what

    farnsworth-window.jpg

    Queen, and I have walked up out of Hell to prepare this

    margaret.jpg

    iets gevonden:
    her Queen to splendor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2004
  5. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet zo zijn dat ze op 24 augustus bekend maken dat Microsoft Nintendo heeft overgekocht... Als dat zo is val ik van mijn stoel
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee want dan zouden ze het niet in een Halo2 trailer doen. En allemaal die personages hoe ga je die verklaren.
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben nu elk plaatje op de frontpage aan het bekijken en het gaat over de Queen, die aan het spelen is met haar mes.
     
  8. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand dit al gepost heeft (ik ga niet de hele thread doorspitten), maar op GCshop.nl staat HALO2 bij de pre-orders, in samenwerking met XBW. Ik weet niet of dit van belang is, maar het lijkt me een beetje vroeg, de meeste pre-orders worden nog deze maand verwacht. Miss interessant ???
     
  9. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAT ik zou maar stoppen met zoeken hoor want het verhaal is al helemaal gevormd kijk maar eens in de thread The Queen en The Widow
     
  10. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Om je wat uurtjes zoekwerk te besparen: Queen & Widow topic - http://bees.netninja.com/wiki/index.php?title=Story <-- Alle teksten uit plaatjes op volgorde achter elkaar gezet.
     
  11. gerjan

    gerjan Guest

    mweh das saai ;) zelf opzoeken is lejuk:p
     
  12. Casperge

    Casperge Guest

    even een dom anagram feitje:

    ilovebees=believe so

    ilovebees.com=become so evil

    zelf bedacht,gaat wel een beetje ver
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al gekeken op de site ilovepees.com?
    veel rare zooi daar ook
    had het gevonden door naar dana's user profile te gaan en daarna naar
    ilovebees countdown to what. daar stond 30 keer ilovepees.com.

    daarnaast stond er bij countdown to what? dit: "What We Do:

    OK, fessing up: We're playing a game designed by Microsoft, and the game is a promotion for the film A.I. The film was Stanley Kubrick's unfinished project, and was directed by Steven Spielberg for DreamWorks. Warner Bros. is releasing A.I. in the US on June 29, 2001. For information on overseas release dates, visit the IMDB."
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  14. Lionhard

    Lionhard Guest

    ilovepees is ook nep...

    niet op letten op al die neppe sites...
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    ilovepees.com staat zelfs te koop op e-bay :{ Alsof Bungie zo triest een domein gaat verkopen om het spel te verneuken :{
    Er zijn maar een paar sites waar je info over het spel kan halen:
    www.ilovebees.com + links op de site
    www.ilovbees.blogspot.com + links op de site. De links in de reacties kan je beter laten voor wat ze zijn
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bedacht me net, GTA SA komt uit op 22 oktober. Als Halo 2 een maand daarvoor komt, kan MS mooi mensen overhalen een xbox te kopen. Die mensen zullen dan denk ik niet weer een ps2 gaan kopen voor GTA SA een maand later.
    En andersom ook, als Halo 2 9 november komt, kan MS potentiële klanten kwijtraken doordat sommige mensen net een ps2 hebben gekocht voor GTA SA. :eek:

    Misschien een beetje ver gezocht, misschien ook niet.
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, tuurlijk marketing is een heel belangrijke factor in het uitgeven van een spel, en al helemaal als het om een spel als Halo 2 gaat. Het is denk ik niet vergezocht. Het zou goed kunnen dat ze mede daardoor deze releasedate hebben gekozen.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, voor de mensen hier: http://www.xblgamers.com/story.php?storyid=100


    Yes, this is a joke. If you think Halo 2 is coming out before 11/9, you're a complete and total moron.

    Toch vraag ik mij 1 ding af, alle xbox sites zitten nu al zonder pardon te zeggen dat halo 2 zonder meer 11 of 9 november uitkomt, maar dan ook echt alle sites proberen de ilove bees rage in de hand te houden, ik begin nu serieus te denken dat er iets aan de hand is, alsof alle xbox sites allemaal op hetzelfde moment dachten dat halo 2 op 9 november uit zal komen, ik vind dit zonder meer vreemd al geloof ik nog steeds in 11 november, tenzij ze de 10 augustus een nieuwe marktcampagne starten voor 24 augustus en het officieel bekend maken, het kan alle kanten op
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij ben je gewoon heel slecht op de hoogte. Microsoft heeft op E3, in mei, de releasedatum van Halo 2 aangekondigd.

    Dat is al een behoorlijk tijdje, en komt niet uit te lucht vallen. Het staat sinds die tijd op alle trailers, sites en wat dan ook gerelateerd met Halo 2. Hoe kan je dank denken dat het uit de lucht komt vallen?

    Nederland heeft een andere datum, engeland is ook de 11e geloof ik, belgie en frankrijk is de 10e, vanwege een of andere feeestdag. Snap niet dat je nog mogelijk over doet...het gaat gewoon niet gebeuren. Nieue info, ja, dat verwacht ik wel. :)
     
  20. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Maybe een handheld van Microsoft :)
    Of drek blijkt het een grote grap te zijn;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina