[PC] Speculaties over ilovebees.com

Discussie in 'Games' gestart door Lionhard, 4 aug 2004.

1. Lionhard

Lionhard Guest

Speculaties over ilovebees.com

[plaatje]http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/ilovebees.jpg[/plaatje]​

Feiten over ilovebees.com
    • De site www.ilovebees.com zit verstopt in de Halo 2 trailer (zie plaatje dat ik even geleent heb van Fardo)
    • De site is gemaakt door Dana voor haar Tante Margaret. (email ladybee777@hotmail.com)
    • Dana heeft nog een eigen site.. een blogspot.. http://ilovebees.blogspot.com
    • De klok op de www.ilovebees.com telt af naar 24 augustus
    • Bungie heeft een obsessie met het getal 7
    • 24 augustus is precies 77 dagen verwijderd van 9 November
    • Halo 2 heeft een ERSB rating "dat word meestal alleen gegeven als een spel klaar is" - aldus Slurpgeit
    • Windows 95 was onverwacht op 24 augustus 1995 uitgekomen
    • Zo wel Bungie als Microsoft hebben wel een eerder een ARG (alternative roleplaying game) verzonnen
    • Faq bungie meld nog steeds dat er geen demo komt (dus wat blijft er dan over?)
    • Voor de release van Halo publiceerd bungie de ARG ...

En de Geruchten:
    • Een nieuwe ARG (Alternate Reality Game) noch een pc noch een xbox spel van Microsoft en Bungie .... Een andere bekenden ARG is NOKIA GAME
    • 24 Augustus komt Halo 2 uit
    • 9 augustus gaat Halo 2 (gold), want Bees zijn letterlijk Bugs (Wixx)
      Ook was de demo die bij de OXM uit zou komen een lange tjid een gerucht maar dat is uit de doeken gedaan omdat op de officieele site van OXM staat dat er een video van Halo 2 komt en geen speelbare demo.

Overigen:
    • Ook staat er op de site:
      Dat is dus op 10 augustus, en er word verwacht dat Bungie en Microsoft dan bekent gaan maken wat er gaat gebeuren zodat de gameshops zich kunnen voorbereiden.
    • Ook vonden we het volgende bericht op de bungie site:
    die heb ik hier gevonden.

Als er meer is zal ik deze pagina bijwerken, dus houd vooral deze pagina in de gaten voordat je iets nieuws post wat al gemeld is.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2004
  2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    pfff dat laatste bericht, als dat onwaar is zou Bungie het dan niet Meteen van de site verwijderen omdat ze hun fans anders teleurstellen? dus ik denk dat Halo2 Toch wel 24 augustus komt, anders hebje wel heel veel teleurgestelde fans *zeker de lezers van dit bericht:

Look, I probably shouldn't say this... I'll probably get fired. If you'll read the Bungie Weekly Halo 2 updates, you'll see a lot of people, including myself, are cramming to get the game done... with over 4 months to go. As a Bungie employee, I was supposed to keep this secret, and don't post this all over the net, but August 24th is indeed Halo 2's release date. In 3 days, we finish the game, in 17 days it ships, and on the 24th of August, 2004: Your wait is over.

of het is een of andere zieke fan die ons probeert gek te maken...

Edit: heb je toevallig de link waar dit bericht staat? dan kannik beter oordelen nep/echt :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  3. Lionhard

Lionhard Guest

Jah die heb ik zal ik er meteen even bij zetten.

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Suprised no one has posted this...Around 3:00 or 3:30 PM Dana's email on the blog on the blog changed from danatwing@gmail.com to lil_c09@hotmail.com. It only lasted about 30 minutes. For whoever is in the #beekeepers chat, we know him as LiL_C or variations thereof. He was basically a punk kid in chat. Now, either Lil_C hacked Dana's blog, or he's on the inside with bungie. :) More info later

van http://bees.netninja.com/wiki/index.php?title=Main_Page

Misschien daar dan maar even heen mailen he

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    hebben jullie de oranje linkplaatjes naar o.a. about en the hives enzo al in kladblok gecheckt?

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee nog niet gedaan.

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    mensen ik bedenk net iets... Als Dana wil dat ze geholpen wil worden, waarom post ze dan niet al die vage gesprekken met die op haar forum?

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Omdat het anders te makkelijk is.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Frankie spreekt

;)

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Frankie verpest voor 24 augustus het hele spel, klinkt logisch :cool:

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb jammer he... maar het stond wel in het forum ... zal mij benieuwen wat hij vrijdag schrijft in zijn weekly update

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay nu waarom ik twijvel

* De blog, welke gemaakt is door Microsoft/Bungie meld dat 24 augustus iets bijzonders gaat gebeuren, vergelijkbaar met andere historische gebeurennissen.
    * 11+09+04 = 24.
    * 24 Augustus tot 9 November zijn 11 weken, 7 dagen per week. (77 dagen maar ook) SPARTAN nummer van John, Master Chief is 117.
    * De game is getest (alpha/beta stages het laatste jaar) Voldoende om een spel als Halo 2 te kunnen releasen
    * De game heeft ESRB ratings en zelfs een internationale rating. Dit gebeurt meestal vlak voor een release ...niet 3 maanden van te voren.
    * Tja een eerdere release zou het wachten op Halo 2 verzachten
    * Halo 2 is zo niet de concurent voor andere toppers (welke ook deze winter uitkomen) voor de Xbox Game Sytem. Fable , Forza, Battle Front, Splinter Cell, etc.
    * De game was voor 90% af E3 2004. De game is na 3 maanden eindelijk af. Frankie heeft zelfs al de internationale ratings binnen.
    * Dit is het enige spel dat bij een onverwachte release. Genoeg mensen over de streep kan halen en zelfs media aandacht genereerd.
    * 2-weken, 14 dagen reclame voeren is voldoende om de game te promoten (10/8 tot 24/08)
    * De originele release datum ("Fall" release) stond op 1 september.
    * Als je naar de Bungie webcam hebt gekeken. Heb je een paar dingen kunnen zien. Mensen werkte dag en nacht door (iets dat je alleen maakt als een product af moet zijn). Later in de week zag je +/- 60 mensen taart eten (complete team Bungie)... een verjaardag? Zou kunnen... maar ze waren ook Halo 2 aan het spelen
    * Op dinsdag komen meestal de games uit (in Amerika)
    * Bungie heeft altijd gezegd dat ze geen Hands On Previews willen zien, maar direct een echte review

kortom er is een beetje hoop

maar goed Frankie is ook een bepalende factor

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    najah ik weet het niet hoor er word zo hard ontkend terwijl er zoveel "sinqs" zijn en waarom als het toch niks groots is *de hoop blijft stromen door mijn aderen*

14. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE: Okay nu waarom ik twijvel

* De blog, welke gemaakt is door Microsoft/Bungie meld dat 24 augustus iets bijzonders gaat gebeuren, vergelijkbaar met andere historische gebeurennissen.
    * 11+09+04 = 24.
    * 24 Augustus tot 9 November zijn 11 weken, 7 dagen per week. (77 dagen maar ook) SPARTAN nummer van John, Master Chief is 117.
    * De game is getest (alpha/beta stages het laatste jaar) Voldoende om een spel als Halo 2 te kunnen releasen
    * De game heeft ESRB ratings en zelfs een internationale rating. Dit gebeurt meestal vlak voor een release ...niet 3 maanden van te voren.
    * Tja een eerdere release zou het wachten op Halo 2 verzachten
    * Halo 2 is zo niet de concurent voor andere toppers (welke ook deze winter uitkomen) voor de Xbox Game Sytem. Fable , Forza, Battle Front, Splinter Cell, etc.
    * De game was voor 90% af E3 2004. De game is na 3 maanden eindelijk af. Frankie heeft zelfs al de internationale ratings binnen.
    * Dit is het enige spel dat bij een onverwachte release. Genoeg mensen over de streep kan halen en zelfs media aandacht genereerd.
    * 2-weken, 14 dagen reclame voeren is voldoende om de game te promoten (10/8 tot 24/08)
    * De originele release datum ("Fall" release) stond op 1 september.
    * Als je naar de Bungie webcam hebt gekeken. Heb je een paar dingen kunnen zien. Mensen werkte dag en nacht door (iets dat je alleen maakt als een product af moet zijn). Later in de week zag je +/- 60 mensen taart eten (complete team Bungie)... een verjaardag? Zou kunnen... maar ze waren ook Halo 2 aan het spelen
    * Op dinsdag komen meestal de games uit
    * Bungie heeft altijd gezegd dat ze geen Hands On Previews willen zien, maar direct een echte review

kortom er is een beetje hoop

maar goed Frankie is ook een bepalende factor

WAY TO GO FARDO!

En by the way f*** FRANKIE!...........BUNGIE/MS betalen zijn hypotheek!!!.................................DUIDELIJK!

15. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Erg intrassant Fardo er is een hoop gaande maar ik begin toch te twijfelen op een release van 24 aug in USA altans!

Maar zelf moet ik ook zeggen 9 Nov.... Dat lijkt me ook niet zon geweldige datum om uit te komen want dan... snijden ze zich zelf in keel oke... moet toegeven de kerst staat dan wel voor de deur... maar zullen mensen dan nog wel voor halo 2 kiezen buiten de anderen titels die uit komen... want ik zeg eerlijk dit spel moet ik hebben ;) maar als Doom 3 of Splinter Cell 3 eerder er zijn heb ik geen haast met halo 2 meschien leg ik het spel dan wel aan de kant of meschien cancel ik me pre-order wel.. aangezien halo 2 niet de games is wat ik nou direct wil hebben met de toppers die dan uit komen....

16. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vraag ik me af, ik denk dat op de xbox meer mensen uitkijken naar Halo 2, dan welke andere game dan ook.

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sluit me ook aan bij Fardo *) Zie mijn pleidooi in de grote ilovebees thread van gisteren avond :9

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht zelf niet dat er een demo of game uit komt ... maar ja :{ ... misschien komt er een nieuw boek

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    De andere boeken zijn ook niet 'groots' aangekondigd.

20. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Verwachting: Halo 2 komt uit op 24 augustus.

Waarom?
    Kijk maar naar Rinus' post in het andere forum met een wel heel open brief van MS...

de speculatie thread that is...

Deel Deze Pagina