ik ben opzoek naar een afbeelding die te maken heeft met xbox voor een nokia 3410 alleen, kan ik nergens zo'n afbeelding vinden. weet iemand misschien hoe ik aan zo'n afbeelding kom.
Kun je niet gewoon een jpeg plaatje knippen in het formaat dat je telefoon gebruikt. Dat kun je vast wel vinden met behulp van een zoekmachine.
Hij heeft een 3410 alexvkan. Dat is toch zwart-wit hè? Dan kan je beter denk ik heel veel beltonen-en-logo-sites afzoeken. Ik heb wel eens een xbox logo gezien, maar waar zou ik bij god niet weten.
Op de 3410 zit een Logo-editor ! Mss kan je daar een Xbox Logo mee maken had ik ook gedaan. Kost wel ff wat tijd ....
Je moet het idd met de afbeeldingen-editor doen. Kan je wel een mooi Xbox logootje mee maken. En het houdt je weer ff bezig _0/
Xbox Logo Ik heb zo'n logo al op m'n mobiel Kun jij hem via de comp naar je mobiel toe sturen dan moet je dat ff zeggen dan geef ik hem wel ff
Ik heb gewoon een foto gemaakt (met de camera van m'n mobiel) en die als achtergrond gedaan ..... Maar er zit geen camera op de 3410
heb ik ook gedaan, ik heb nu een kei flexe foto (mijn xbox in het donker met groen licht aan de 8ter kant )