jah is een Engelse site dus wel veel verzendkosten... Ik wacht wel af tot ie ergens in NL te krijgen is *hoopt dat dat ooit zal gebeuren*
Ja, je moet een cc hebben. Je kan trouwens beter NIET op dat euro-logo klikken, want daardoor wordt het product duurder dan het eigenlijk is... Gewoon ff zelf de prijs in ponden maal 1,5 doen... (of de actuele wisselkoers op netonline.be checken)
Ja bij play moet je NOOIT drukken op de eurovlag... Je bent dan meerdere euro's duurder uit dan als je gewoon het pounds bedrag neemt. 1 pound=1,50 euro tenminste grof gezien, maar dat is een scherpe indicatie en het is makkelijk uit te rekenen.
ik heb hem wel (vraag niet hoe) en hij is best wel vet. bijna hetzelfde alss dynasty maar dan in het japans toch vind ik de dynasty serie beter. ben ik ook beter in.
hmm mij lijkt samurai warriors vetter omdat het juist Japans is en niet Chinees. Vraagje: is de co-op mode goed uitgewerkt= daar doeik het voor
Verontschuldigingen, ik heb net Play.com gechecked om het spel te bestellen maarrrr ik vond daar: availability: Due for release on 24/09/2004 dus hij is niet eens uit! wie weet komtie toch nog in NL! w0h00