Mafia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sindagon, 24 aug 2002.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de gene die erop zitten te wachten, er is volgens mij wel een aardig grote kans dat hij ook naar de xbox komt:

The following content is from the The official mafia site

Mafia is a 3D action game, seen through the eyes of third person. Player assumes the role of a gangster in an American town of the thirties, and gets a chance to live through gangster's rise and fall. In a spell-bounding story of human hunger for power, he will be able to live through everything that was taking place in underworld during this stormy period: mad car chases, bootlegging, assassinations, and bank robberies.
    Game Specifications:

Platforms: PC CDROM, PS2, XBOX (subject to Microsoft approval)
    Release date: Q4 2001
    Requirements: PENTIUM III or AMD K7, 64-128 MB RAM, Direct 3D accelerator with at least 16MB of RAM
    Published by: Take2 Interactive

Dit stond op Maria-world.co.uk , een fansite van mafia

Laatst bewerkt: 24 aug 2002
  2. druiloor

druiloor de naam zegt het al

Leuk Bevonden:
    0
    op tothegame staat die voor 1 dec. gepland op de xbox, maar ik haal hem denk ik volgende week voor de PC. Is denk ik wel gruwelijk. Ik zie net dat die datum is verwijderd en voor de PC is die ook weer een weekie verschoven

Laatst bewerkt: 24 aug 2002
  3. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ie al langer voor de Xbox gepland stond, het lijkt me iig een vette game ik ga em zeker halen als ie komt tenminste

4. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    al dat gestress om die release dates ...
    als ik hem zie liggen haal ik hem gewoon..

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem volgenede week ook gelijk halen voor mijn pc (of een weekje later), maar misschien koop ik hem dan ook nog voor pc.

6. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem volgenede week ook gelijk halen voor mijn pc (of een weekje later), maar misschien koop ik hem dan ook nog voor xbox

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ga jij Mafia 4x halen?

sorry, flauw

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
  9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    op TTG staat niks over een release, hijs nu uit voor de PC, en hij schijnt echt geweldig te zijn!! ME WANTS MAFIA ON THE XBOX!!

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    was dat dan precies, weer strategie -achtig als de eerste delen?

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    wat lul jij, eerste delen?! welke EERSTE delen?! Mafia is een nieuwe game hoor, niet uit een of andere reeks..

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    dan is de naam een rip-off, op de pc zijn ook twee delen van een mafia-game uitgekomen, da was wat strategie-achtig wel een koele game, trouwes wat voor soort game is dit nou?

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat jij Gangsters bedoeld, dit is mafia, een 3rd person spel wat zich afspeeld in de jaren 30.
    Jij ben tom, een taxi chauffeur die ineens in een achtervolging te recht komt.
    Na de achtervolging word je een baan aangeboden bij de amfia, maar je slaat dit af.

De andere mafiafamilie die jou achterna had gezeten besluit om jouw taki en gezicht in elkaar te meppen en uit vraak ga je toch op het antwoord in.

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    aha! Dit is niks al gangsters hoor! Dit is meer te vergelijken met GTA3

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, maar dan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel BETER:cool:

16. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    True Crime lijkt me leuker:p

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    True crime is OOK leuk, maar niet leuker.

Mafia is zo mooi gedaan, enkele voorbeelden waarom hij beter is dan bijv. GTA3:

1. je rijd te hard langs de politie, of je rijd door rood, dan komen ze achter je aan.
    Maar ze beginnen je in mafia je niet dood/stuk te rammen (als je tenminste niet doorrijd), want als je netjes stopt krijg je gewoon een boete: ZOOOO COOOOL!!!!!!!!!

2.Je kunt in een shop wapens kopen, maar je kan ook gewoon die verkoper killen en de wapens meenemen: OOK ZOOOOO COOOOOOOL!!!!!!!!!!!!

3. het auto rijden is realistischer gemaakt dan Grand turismo.

4. wapens zijn ook super realistisch.

en nog veel meer.

p.s. deze info heb ik van sites, maar zijn bevestigd (of hoe schrijf je dat) door iemand die het gespeeld heeft, en die ik ken)

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nu de illigale versie, maar ik ga em als ie uit komt gelijk kopen voor de xbox, ik heb de tut gespeeld en het ziet er echt geweldig uit! Maar ik vind het een beetje onzinnig om em voor de pc en xbox te kopen, daarom ff de illigale versie om em uit te testen :) (Ga em ook niet heel uitgebreid spelen

19. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Oke je hebt me overtuigt:) hijs denk ik toch EVEN leuk als True Crime.

Deel Deze Pagina