ik weet het het is wel vroeg maar in level 2 kom ik de bank niet ui ik blijf maar in een soort bibliotheek rond lopen ,volgens mij moet ik een sleutel ergens zien te krijgen ,maar waar?
Je kunt als ik het me goed herinner ergens boven een bureau door een gat in de muur lopen maar dat weet ik niet cker
al je in die bank gaat..geeft die sleutel aan die kerel achter de balie..hij doet de deur voor je open...jij loopt mee...de politie agant doet daar beneden dan de kluisdeur open...je loopt dan helemaal naar achteren toe...en dan...dat moet je zelf uitzoeken ow ik heb je vraag ook trouwens verkeerd gelezen... ik kan me eigenlijk niet herinneren dat er een bilbiotheek in dat level zit....heb je al een vrouw gegijzeld..of is dit al te ver...maar miss in die bilbio ik ken het me niet echt meer herinneren..probeer gewoon kastjes teopenen als dat kan weet trouwens ook iemand hoever ik ongeveer ben....ik ben in een autootje na ergens heen gebracht(dat zie je tenmiste in dat flimpje dan rijd je over een stuk woestijn ofso) en nu moet ik door een soort van tuin heen gaan en dan een huis in infiltreren ...<--- is dit 1 van de laatste missies
Je moet in die bibliotheek naar het bureau lopen (der ligt een medkit op) En daar moet je het rooster kapot maken en dan kun je je weg vervolgen
geen zin om nieuwe thread aan te maken.... wat moet ik doe in die missie dat je generaal achter na moet lopen en die word dan verwezen dat hij met iemand mee moet lopen en ik moet dan weer terug lopen met een soldaat.......een van de laatste missie denk ik...deze missie is in een soort van FBI gebouw