Digitale Ontvanger

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Amigo NL, 7 aug 2004.

1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hey mensen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een uitbreiding op mijn Tv-zenders.
    Zag een leuk pakket van m'n lokale provider Multikabel.
    Stond er bij de voorwaarden dat ik een digitale ontvanger nodig had.
    Daarna heb ik ff gegooglet en kwam ik prijzen tegen van €200.
    Zijn die dingen allemaal zo duur? Zo ja, wat kan je daar dan allemaal mee doen, met zo'n digitale ontvanger. Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen over een digitale ontvanger.

Alvast Bedankt

rectal

(ik hoop dat ik het goede forum heb uitgezOcht.)

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf heb ik sinds een maand TVHome van Essent.
    Voor de digitale decoder van Panasonic moest ik € 199 betalen.
    Voor het abonnement betaal ik € 8,95

Met de decoder van Panasonic kan ik alleen tv en radio zenders ontvangen.
    Alleen met ik met de Pansonic warmte problemen , het apparaat produceerd behoorlijk veel warmte.
    Als ik hem in mijn tv kast stop achter het glas , slaat de decoder na een tijdje helemaal op hol.
    Ik heb de decoder nu boven op mijn Subwoofer gezet , maar nog steeds is
    de behuizing behoorlijk warm.

Dit zijn de mogelijkheden van TVhome ( Essent ).

* Meer dan 80 TV-zenders
    Nog eens 45 extra TV-zenders, een prachtige aanvulling op je huidige zenderpakket. Met nieuwe en bijzondere zenders in allerlei thema's: Sport, Kennis, Film, Muziek, Amusement, Lifestyle, Erotiek. Voor elk wat wils!

* 30 populaire radiozenders in digitale kwaliteit
    De bekende FM-radiozenders op jouw mooie stereo-installatie in een oorstrelende kwaliteit.

* 40 muziekkanalen van Music Choice
    Non-stop muziek uit de collectie van Music Choice. Uit meer dan 400.000 muziektitels worden 40 audiokanalen gevuld met bekende toppers en de laatste hits in allerlei genres.

* Elektronische programmagids

Mijn broertje heeft altijd het digitale pakket van Mr.Zap gehad , hierbij had
    hij ook de mogelijkheid om games te spelen.

3. marcdewolf

marcdewolf Retro&Xbox-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    bij UPCdigital is het apparaat gratis... weet je zeker dat je het apparaat zelf moet kopen?

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry, maar volgens mij snap je m'n vraag niet.
    Het gaat over die ontvanger, niet over een abbonement dat ik wil, ik weet namelijk al welk abbonement ik wil.

Edit:
    Quote van de site Multikabel.nl
    Als ik dit zo lees ga ik er van uit dat ik dat apparaat zelf moet kopen.
    Heb net ff bij UPC gekeken, maar waar staat dan dat je die digitale ontvanger gratis krijgt?

Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  5. marcdewolf

marcdewolf Retro&Xbox-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al jaren UPCdigital (en zijn voorloper). De digitale decoder was gratis, en is nog steeds gratis. UPC Rulez _O_ Nooit problemen met UPC telefonie, digitaal en internet gehad in 4 jaar!
    *)

Maar het kan zijn dat andere kabelboeren dit niet hebben. Voor info over UPC: www.upc.nl

6. ardootje

ardootje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als julie echt veel tv zenders, etc en allemaal in digitale kwaliteit willen en niet te duur? Waarom nemen julie dan niet een digitale schotelantenne. Met die decoders kun je ook nog eens je programma's of films opnemen (dvd kwaliteit) en als je er een rotor op zet heb je al snel 1000 tv zenders. Bovendien als je handig bent, handige vrienden hebt of handige kennissen kun je gratis naar betaalde tv kijken zoals canal+ of andere pay-tv.

Dit is natuurlijk gewoob een alternatief, maar de keuze meot je zelf maken.

7. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zo ook ESPN, ESPN 2 en ABC ontvangen? Want ik wil de Xgames live zien!!!

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    IS er nou niemand die mijn vraag kan beantwoorden?
    Wat is een digitale ontvanger? Wat kan je ermee, en waarom is zo'n ding zo duur.

9. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een digitale receiver kopen en die aansluiten op een 80cm schotel. Als je er een tweekoppige lnb bij koopt, kan je tot 1500 kanalen ontvangen. een hoop kanalen zijn gecodeerd, maar deze coderingen kan je van een hoop kanalen kraken. Het beste kan je een SFT-2000 kopen, die heb ik ook.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Met een digitale ontvanger ... kan je digitale uitzendingen ontvangen. DVD kwaliteit van TV en Audio. Waarom is deze ontvanger zo duur, omdat er elektronica in zit om digitale TV en Radio te kunnen ontvangen :{

Deel Deze Pagina