1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

waar kan ik de goedkoopste XBOX halen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door spider, 12 feb 2002.

  1. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vast wel niet de eerst zijn die dit vraagt maar ik wil echt een XBOX. En aangezien we hier in europa GENAAID=( worden met de prijs wil ik weten waar ik hem goedkoper dan 479 euro kan krijgen of dat ik meer krijg dan normaal voor 479 euro. Kan iemand my dit vertellen???????????:confused:
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ehm er gaan geruchten dat die bij de mediamarkt 430 wordt, maar ik weet niet of dat waar is, moet je maar ff bellen..
     
  3. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal gelijk maar de kop indrukken, heb het gevraagd en ik kreeg gewoon 479 te horen. Prijsverlagingen zullen wel niet zo lang duren maar het lijkt erop dat bij de launch de prijs overal gelijk is.
    Helaas.
     
  4. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is niet zo lang totdat de prijsverlagingen komen, net zo lang als de ps2?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ps2 verlaging kwam pas na 1 jaar :)
     
  6. ultimateun

    ultimateun The Ultimate Teun

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je weet het he ! In Europa zijn we gewoon zwaar genaaid, dus zul je in Amerika of Japan moeten gaan wonen, of gewoon een flink jaar wachten tot hij nog maar 350 Euro kost!!!:'-( :'-( :'-(
     
  7. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mijn hersenspinsel gewoon hoor, ik denk dat dat niet zo lang zal duren. Heb je nieveel aan dus.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    350 euro zal die niet meteen gaan kosten..
     
  9. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope.
    Daar zit ik ook niet op te hopen aangezien ik hem gewoon 14 mrt haal. Als er een prijsverlaging komt is het dus ook niet gelijk zoveel dattie ineens goedkoop is, zal een paar eurootjes schelen maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  10. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm er gaan geruchten dat die bij de mediamarkt 430 wordt, maar ik weet niet of dat waar is, moet je maar ff bellen..posted by Wouter

    dat kwam van mij. Ik had van een man gehoord dat ie met spel 430 zou gaan kosten. Toen ik het echter, op een andere afdeling, een man die zeer waarschijnlijk er GEEN BAL van wist, zei dat hij tussen de 500 en 600 euro zou gaan kosten (waaruit ik opmaakte dat ie 479 euro bedoelde)

    Ik weet dus niet hoe duur die wordt, wat ik wel weet is dat MM nog geen prijs heeft vrijgegeven, als ik die zie, dan weten jullie het als 1 van de 1sten. (aardig he ! :D)

    Nu maar duimen he !!!

    ( BIj Alternete in R'kerk is ie trouwens 475 euro, scheelt toch wat !)

    mzzl Munch and Abe
     
  11. xboxwillrule

    xboxwillrule it's not easy being green

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    1
    ik haal em bij de free record shop voor 479 euro, maar gelukkig krijg ik met mijn gratis van school verkregen cjp pas 10% korting op het hele assortiment. Dus betaal ik maar
    431 euro
     
  12. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij doet slim!
    Ik heb een FNVpas van de vakbond, krijg je ook in veel zaken korting:9 Ga het gelijk ff uitzoeken, 10 procent vink wel lekker.
    :)
     
  13. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je cjp pas?
    heb ook nog coca cola card liggen :9 :)
     
  14. Arabar NL

    Arabar NL infinity

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0

    Uhm.......Jongens.......
    Kheb dus ff nagevraagd over die CJP-pas en die cola-card. En ze doen er allebei niet aan, niet bij zulke aankopen. :'-(
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nee duh.. wou dat al zeggen :D Want de marges aan winst die ze op de Xbox maken is zo enorm klein..
     
  16. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup

    Ze moeten het ook van de spellen hebben
    Microsoft maakt verlies bij elke xbox die ze verkopen (behalve bij de EU versie lijkt het wel)
    en verdienen ze dus aan de spellen die ze verkopen
     
  17. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    vind errug zwak dat de CJP pas en de coca cola kaart niet meetellen met dit soort acties. Hier betaal je tenslotte al 400 euro meer als in japan en kan dan die 10% er ook niet vanaf????????? :confused: :confused:
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    joh in Japan betalen ze maar 79 Euro :confused:

    ehm bedenk nou eens zelf jongen.. de marges op de Xbox units zelf zijn zo enorm klein dat het eigenlijk niet eens zinvol is om de Xbox te verkopen, doen ze alleen omdat de games wel meer opleveren..

    als jij 10% van die 479 afhaalt dan kom je onder het bedrag te zitten dat bv de FRS betaald voor de Xbox (netto)
     
  19. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoelde gulden ipv euro
     
  20. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    De XBOX kost gewoon 479 euro, maar op de spelletjes krijg je er vaak wel wat van af. sowieso 10% opde spelletjes bij de free recordshop met coc cola card/ cjp.Maar ook bij de kleinere gameswinkels kan je vaak wel een deel maken.:p
     

Deel Deze Pagina