Sony diss op MS Pre-E3, waar te vinden?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door S3NS31, 8 aug 2004.

1. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in de PU dat Microsoft Sony flink heeft gedisst op hun Pre-E3 event. Nou staat er een klein stukje van op de E3 2004 DVD van de PU, maar niet het hele 'verhaal'. Ik heb de 86 minuten durende persconferentie van Microsoft ook gedownload maar daar is het tussen weggeknipt (?) waar haal ik dat stukje nou vandaan?

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Is toch niks aan, gewoon moddergooien. In het filmpje zie je hoe mensen van sony en microsoft een wedstrijd doen voor eht beste online netwerk. Microsoft gaat dan de straat op en met gamers praten, sony gaat voor de bank zitten en Xboxen terwijl ze brainstormen. Uiteindelijk komt sony dus met gare ideeen en Xbox Live met alle dingen die gamers wilden. Microsoft wint.

3. FabianNL

FabianNL Guest

ja, dat was wel duidelijk dat het daar over ging (stond zowel in de PU dit verhaaltje en stukje op de DVD) maar ik zou zelf ook wel ff dat hele stukje willen zien, lijkt me wel zo grappig ;)

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Is die dvd van de pu nou precies hetzelfde als die 4 afleveringen over de e3???

5. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    wat kost die dvd btw?

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, daar zocht ik ook al naar. Het leek me wel grappig.

7. Razers

Razers Xbox Live Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Tja deze post zal er vast niet lang staan maar bekijk de Media libary van Teamxbox.com daar hebben ze dat staan have fun is dat is overiges echt lachuh :D

8. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het te triest voor woorden. Typisch Amerikaans om de concurrentie op z'on manier belachelijk te maken. Sony en Nintendo doen tenminste niet aan deze laffigheid. M$ moet eerst maar eens laten zien dat ze Sony aankunnen. Laat de games nou maar spreken, ownee da kon niet want ze hadden geen goede games _0/

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Duidelijk argument :{ onderbouw je kritiek of ga weg _0/

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ze hebben anders wel gelijk (ms) het online netwerk van sony is ivm xbox live toch te triest voor woorden. (net of je op je pc online speelt 15 jaar geleden)

11. FabianNL

FabianNL Guest

"want ze hadden geen goede games"
    uh, ja, natuurlijk, ik weet niet waar jij gezeten hebt maar vond MS ze line-up echt niet slecht vergeleken met de rest (en heb ik het over de console's dus niet over de DS of PSP)

ik heb hem nog niet gezien maar ze hadden dat beloofd deze keer niet te doen, maar misschien weet iemand anders het voor 100% zeker?

Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2004
  12. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie Xbox heeft iets wat beter is dan de PS2. Dan kan Sony ook wel een filmpje maken waar Bill Gates zit te graaien in een stapel xbox games op zoek naar goeie spellen. Net zo belachelijk. Het is gewoon dom om een bedrijf belachelijk te maken die op spellenaanbod superieur is aan die van Xbox. Nintendo en Sony concurreren met games en niet met kinderachtige filmpjes of uitspraken. Over die line up van Xbox kan ik et ook nog wel ff hebben, maar dat doe ik niet omdat ik dan offtopic ga. O-)

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, da's een goeie, gozer.
    De line-up van de Xbox is toch duidelijk de beste(op die van de PC na dan), die van Nintendo is al erg matig voor de komende tijd, maar die van de PS 2...
    De PS 2 heeft alleen veel meer spellen, maar daarvan vind ik de kwaliteit over het algemeen toch een stuk lager als bij de Xbox en Cube(komt door de genre's wara ik van houd.
    Het is gewoon een leuk filmpje(lijkt mij) wat tenminste wat leven in de brouwerij brengt, MS heeft dacht ik ook gezegd dat ze het helemaal niet erg of misschien wel leuk zouden vinden als Sony hierop zou reageren op een vergelijkbare manier.

14. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou oke, dan maar offtopic...
    Xbox is 2 games: Halo 2 en Fable. Halo vind ik eigenlijk helemaal niet zo goed en deel 2 is eigenlijk gewoon deel 1+ online multiplayer. Fable lijkt me wel heel erg goed, de beste game op de xbox( al is dat niet zo moeilijk }:] )
    PS2 had een sterke line up. Killzone, GT4, God of War, MGS 3 en nog wat waren toch echt wel toffe games. Het was deze E3 toch echt 1. PS2 en Gamecube en nummer 2 of 3 Xbox. Japanse spelbedrijven zijn gewoon het best _O_

15. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    hm ik vond de MS line-up tog wel beter dan die spellen voor PS2 die je net noemde. Behalve Fable en Halo2 ook nog Sudeki, Jade Empire, Kameo, Conker, DOA: Ultimate en Forza zijn tog geen beroerde games..

16. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Hordo - Ik ben een doorsnee PU-lezer dus mij lijkt dat juist hilarisch
    @sargeant swift - Niet-abonneeprijs €9,95 Abonneeprijs €6,50
    @Razers - Waar staat die media library dan? Ik heb al bij videos gekeken en kon het niet vinden, wat is de titel ervan?
    @RogierB - Het is zeker triest, maar ze laten er ook mee zien dat ze Sony openlijk voor schut durven te zetten. Daarnaast kijk ik toch meer uit naar Fable, Jade Empire en DOA Ultimate (Halo boeit me niet zoveel, gewoon Halo online doen met XBCONNECT) dan naar MGS3 (sneaken in een jungle, wtf?) en GT4 (wij hebben Forza en ik ben toch niet zo'n racefreak)
    Killzone lijkt me weer wel erg vet. Wat ik echt mis bij de Xbox zijn die Japanse RPG's waarin de PS2 helaas wel ownt

EDIT: @Razers Ik heb m al gevonden, hij staat in de E3 2004 sectie en heet THE NOVICE, thanx m8

EDIT2: Ik heb dankzij de titel eentje gevonden met acceptabele kwaliteit, hij is kortweg hilarisch The Novice - E3 2004 Sony Diss

Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  17. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sudeki: Tegenvaller, krijgt een 7,5 gemiddeld in bladen en op internet
    Jade Empire: Ik vond het er eigenlijk helemaal niet zo goed uit zien. Ook is de game door het team achter KoTOR gemaakt en die game vind ik ook niks
    Kameo: Tja, kweet niet hoe goed Rare nog is, de game ziet er goed uit, maar tis nu meer een ram spelletje geworden. Met de rechter analoge stick aanvallen vind ik sowieso al niet zo fijn spelen.
    Conker: poort n64 game.....
    DOA: hmm.. DOA3 vond ik al niet zo super en ook een online mode kan da nie verhelpen.
    Forza: mwa matig racegamepje

18. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij vind Star Wars KOTOR slecht, toch heeft t gemiddeld een 94 en een user voting van 90 8) . Ben jij trouwens insider ofzo? Forza matig racegamepje? Jade Empire ziet er niet goed uit? Daarnaast noem je Fable niet eens? MGS3 en GT4 dat zijn wél topgames, net als God Of War waar nog weinig over bekend is :confused: Hou dingen waar je niks van weet en je subjectieve commentaar voor je |:-

Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dude maak het even met je onzin argumenten |:-

Heb je Jade Empire gespeeld? NEE
    Heb je Kameo gespeeld? Nee
    Heb je Sudeki gespeeld? nee
    Heb je Conker gespeeld? nee
    Heb je DOA gespeeld? Nee
    Heb je Forza gespeeld? Nee

Komt ie aan met zijn Killzone, MGS3 en GT4, heeft ie waarschijnlijk ook nog niet eens gespeeld whahaha, ja jouw argumenten zijn geld waard man _O_

20. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat echt een hele lage aanval van microsoft erg kinderachtig om je tegenstanders zo aan te vallen toen ik dat ergens had gezien op het internet schaamde ik me echt dat ik een xbox heb.

Deel Deze Pagina