Hebben jullie ook al Alber Heijn's Home Cinema set gezien? Ik wel en ga hem mischien in huis halen maar ik weet niet zeker of hij wel zo goed is. Weten jullie er al meer over? Post het hier AUB. Ik mag hier toch wel een tread voor openen?
Ach tis niet echt super nee maarja wat wil je voor 124,95 maar als je er nie veel geld aan wil uitgeven is het wel te doen Dit is hem: AMS HT500 Thuisbioscoop met versterker · geschikt voor dvd, cd-r, cd-rw, mp3 en cd audio · dvd receiver met rds-eon en 5.1 surround speakers (totaal 140 watt) · am/fm stereo tuner met rds-eon receiver OP = OP 169.- 124.95 Per stuk
Kan je er geen optische kabel voor kopen? Ben een noob dus AUB niet uitlachen als ik iets verkeerd zeg
Er zitten gewoon 5 aansluitingen voor boxjes op die die wel automatisch 5.1 verstuurt. Die optische ingang is puur voor een "aux"-apparaat ( je xbox bijv ) Maar die zit hier dus blijkbaar volgens jullie niet op dus dan heb je er niet zoveel aan ( tenzij je em puur als thuisbios gebruikt )
de optische ingang is puur voor echte dts/dolby suround xbox ... met de avanced scart ... zie de xbox faq als er geen optische ingang op zit niet kopen
OP=Op is niet helemaal waar! Ze zijn zeer waarschijnlijk gewoon nog na te bestellen zelfs nadat de bonusweek waarin ze aangeoden worden als is afgelopen. Ik heb 3 weken na tijd nog een beamer moeten bestellen, kwam gewoon aan. Je hoeft je dus niet echt te haasten hoor
Uhm dat zeg ik toch? Aux apparaat, ja uiteraard met 5.1 anders had je geen optische ingang nodig. Dan pak je gewoon tulp maar dat is nogal wiedes.
ja maar dan heb je geen echte 5.1 geluid ... dan wod het nagebootst ... dus koop je een kat in de zak ... dan kan je dus beter doorsparen
Ja, dat lijkt mij ook. En ik wil niet vervelend zijn maar waarom zou je een DVD speler kopen als je er eentje in je Xbox heb zitten. Koop dan gewoon een goed surround set
owke maar weet iemand dan mssn een setje wat wel een optische ingang heeft en redelijk te betalen is???
Lees de faq.. kijk in me sig voor de link Lees de faq goed door, hij is echt de moeite waard Creative 5500D is veroudert... gd580 is plaatsvervanger...
Is de optische uitgang en de dolby digital/dts processor van een DVD speler (bijv sony of philips) beter dan de xbox? Zit daar n groot verschil in, soms heb k niet echt gevoel dat k naar echt complete dolby digital/dts luister via de xbox, misschien door kwaliteit? Ik heb gd580 maar als k zo'n crappie home cinema luister dan vind ik dat zelfs beter klinken..
Leuk ding als je niet veel budget hebt, maar verwacht er niet teveel van. Ik hou het bij mijn Sony Home Cinema set
ja ik kom net uit de appie hijn en kheb gezien dat er zowiezo een prologic 1 en 2 decoder inzit, een dolby digital decoder en allemaal aansluitingen maar of er een optische ingang inzit heb ik niet naar gekeken.