Ik ruil/koop normaal gesproken nooit Classic games, om meerdere redenen waarvan het hoesje er een is. Nu gaat het echter om RTCW, een game die een aantal extra maps kreeg via Xbox Live. Ik heb geen Xbox Live en wil dus weten of die extra content al bij de Classic uitgave bijeen gesloten zit of niet. Alvast bedankt.
Dus zou goed mogelijk kunnen zijn dat RTCW dit ook heeft. En mensen die denken dat het niet kan, dat is natuurlijk onzin. Een aantal levels is makkelijk erbij te voegen . Iemand die écht uitsluitsel kan bieden?
volgens mij waren de extra levels die je kon downloaden toch alleen voor de multiplayer bedoelt. zonder xboxlive heb je dus niet zoveel aan deze content. maar misschien heb ik het fout
:{ deze opmerking slaat echt nergens op bier op de bank is cool though Maar goed bij de meeste classic games zit niet de downloadable content ... omdat je die dan toch kan downen ... Bij Splinter Cell wel ... maar daar gaat het ook om de single player game
Ter informatie: RTCW kan alleen multiplayer gespeeld worden met system link en dat zelfs maar met 1 man per console. Er is wel een co-op mode die split screen kan, maar daar speel je niet de downloadable levels mee.
Hmmm, das zeker minder, 1 per console. @Fardo, ik zit liever met zun vieren op de bank met een kratje bier, dan dat ik tegen een of andere Yank via i-net battle, is totaal andere experience.
Dat is waar ... maar ik speel ook graag met mijn neef in Engeland en een vriend uit australie ... .. en dan neem ik ook een potje bier ... je kan immers live met ze chatten
waarom kunnen ze dat niet met multiplayer maps doen??die kun je toch ook offline tegen vrienden spelen.btw er zaten ook multiplayer maps van rbs3 op de demo-disc van oxm