Hoi, als ik me pc opstart gaat alles goed tot en met dat blauwe scherm met welkom, echt vreemd want daar blijft ie hangen en doet hij niets meer. Als ik dan op ctrl alt del druk laad ie windows gewoon en is alles normaal maar weet iemand hoe je dit kan verhelpen? Eerst had ik er ook last van maar ik weet echt niet meer hoe ik daar vanaf ben gekomen. greetings
Heb je nieuwe drivers geinstalleerd voor je vid-kaart ? ik had dat namelijk ook , had nieuwe drivers geinstalleerd en toen ging tie ook nie verder ook opnieuw opgestart alles deed het alleen drivers liepe niet lekker dus heb ik ze verwijderd toen oude drivers weer erop gezet en geen problemen meer gehad
Windows starten in safe mode, drivers allemaal verversen lijkt me inderdaad verstandig. Eventueel systeemherstelletje?
bedankt voor reactie's zal het even proberen, kreeg net ook ineens bij dat welkom scherm een bericht: "Uw windows wachtwoord verloopt over 11 dagen wilt u hem vernieuwen", terwijl ik geeneens een wachtwoord gebruik maarja, heb 'm vernieuwd en weer geen wachtwoord ingevult, misschien is het nu opgelost. greetings