Xbox Music Mixer op xbox, goed of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ScorpiuS, 8 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    op www.bol.com is tegenwoordig ook musicmixer voor in nederland te bestellen, je krijgt er een microfoon gratis bij en het heeft mogelijkheid tot karaoke. ook kan je d'r nog vanalles met plaatjes en muziek doen bla bla bla. het is ook mogelijk plaatjes en muziek met je pc uit te wisselen dus dat is ook wel fijn. Op het internet zijn ook wel redelijk positieve reacties te vinden maar ook 1 negatieve 8) wat moetk nu dus doen? kopen of niet?

graag ff wat reacties met mening (en er dus redenen bij)

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    al houd je van lekker zingen dan moet je het doen

3. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    hehhe, naja, ik ben zelf niet zo'n karaoke fan maar m'n ouders zeker wel dus die mogen um ook kopen ook :D hehehe

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Xbox Music Maker, het is wel lachen maar het is in principe gewoon je desktop maar dan als Media speler met een upload en karaoke functie, wat wel het nadeel is dat je hard en duidelijk met die karaoke moet zingen :p, maarja die upload functie is erg handig 8).
    Wat ook een voordeel is dat je meer visualaties hebt dan bij je dashboard :p

Greetz Martini

5. sgt. Peace

sgt. Peace love and peace

Leuk Bevonden:
    0
    is er veel verschil met mtv's music generator en welk?

6. hutkofer

hutkofer Guest

Ik denk dat deze thread zo dicht is.

Waarom?

Heeft geen nut...zoek gewoon op Google naar Xbox Music Mixer, lees de reviews en haal daar je conclusie uit.
    De reviews zijn opgebouwd uit feiten, en daar heb je meer aan als onze meningen:)

Succes :)

7. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    sgt.peace: mtv's music generator kan je bijna niets mee, je kan alleen 10 bestaande tracks remixen en niet eens je eigen muziek afluisteren. op xbox music mixer kan je je eigen muziek gebruiken, en vervolgens er karaoke op gaan zingen, remixen en d'r zitten wat leuke visulaties op. plaatjes kunnen er ook opgezet worden. ook kan je met xboxmusicmixer informatie met je pc en xboxlive uitwisselen.

hutkoffer:eek:p het internet heb ik geen reviews kunnen vinden, daarom wil ik ook graag wat meningen. op het internet zijn her en der wel wat wazige beschrijvingen maar daar heb ik geen hol aan. op xbw zelf staat het spel wel maar dan met een geannuleerde releasedate (terwijl hij nu te bestellen is op bol.com). op xbw is de beschrijving ook alleen: spel komt niet uit in nederland.

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat spel is heel erg vet, die moet je echt nemen als je van muziek houd :p

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    KLIK :p

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kopen of niet kunnen wij niet voor je beslissen.
    Lees reviews en je word een heel stuk wijzer.

Topic gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina