http://www.gamerankings.com/htmlpages2/5429.asp Daar zijn ze te bewonderen maar ut stelt niet veel voor aangezien het alledrie magazines zijn. Dus kunnen we ook niet beoordelen wat de minpunten zijn maar een 90, een 83 en een 80 lijkt me vooralsnog redelijk
Grappig... Spel is nog helemaal niet klaar, de versie die wij onlangs kregen kwam vers van de pers maar er ontbrak nog een en ander aan... Let op hoor, er staan veel reviews online van beta versies...
Hmm ik weet wel dat veel mags gewoon volledige reviews maken van beta's en dan even er niet bij melden en ondertussen wordt het spel 3 maanden uitgesteld iig heb ik zowel positieve als negatieve dingen gehoord over SEGA GT en ben benieuwd wat voor een game het wordt, over CMR3 heb ik nog niks negatiefs gehoord dus die wordt het sowieso voor mij .
Beste reviews komen meestal net na de release van een spel imho. Was trouwens een 91 maar ja, gaat iemand de Official Xbox Magazine soms kopen?
Eh nee? Een 8.4 is hoger dan een voldoende. Jij bent zeker zo iemand die zeikt als een game geen 9.5+ krijgt (kijkt snel wat je hebt gestemd in de Halo beoordeling thread = Hmm een 9)
dat spel werd verwacht als een GT3 beater, dus een 8,4 is inderdaad een tegenvaller als je GT3 wilt beaten.
In die tijd was GT3 de race game die je moest hebben, nu zijn er veel meer concurrenten... Maar SEGA GT 2002 wordt de race game voor mij
Hehe sorry Nee maar ik vind het ehm onzin dat je een 8,4 te laag lijkt. Ligt ook maar net aan de reviewer, maar een 8,4 is imho een goed cijfer en beloofd een goede game
Je weet het nooit bij die normale magazines he. Bijvoorbeeld als ze maar tot de 5 sterren gaan en ze geven die dan is het direct een 10, anders een 8. Wat als je de game een 9 waard vind? En als je bij die gamerankingssite gaat kijken voor de overall xbox ratings dan is een 84 wel iets te laag.