Ik kan alleen een trial mission spelen en dan hoor ik welcome van muramasa ipv its gonna be a busy night schraliteiten
die nieuwe techniek is btw ook wel handy alleen niet als je t net uit wil proberen terwijl je met 6 ninja's om je heen staat. Te moeilijk
Bedankt om te melden. Zal hem straks eens downloaden. (moet trouwens nog de gewone ninja gaiden ook uitspelen...(net begonnen aan chapter 7))
Tip...speel eerst het orgineel uit...die hurricane update is ongeveer te vergelijken met very hard....
jezus krijg chapter 1 geeneens uit...sick Edit Koste wat moeite maar ik heb chapter 1 uit...chapter 2 gaat een bitch worden...dat weet ik zeker
Je hebt zoiezo geen master tournaments nodig om te spelen. Als die geeindigt is kan je nog gewoon spelen. Heb ik gelezen.
stoer,je kan nu ook ultimate attacks uitvoeren met 1 essence ipv van 2 of meerdere tis idd veel moeilijker
Ik ben 2 uur geleden net door lv 1 gekomen. Een mooie tip voor die black spiders. Spring op de muur en spring dan van de muur een druk op Y. En blijf dit doen. Zorg dat je niet op de grond komt te staan, en blijf in beweging. Die staf is trouwends ook best vet. Wat bedoelen ze eigenlijk met de toernament eindigt op 24 august?
beuh.....is de camera nu ook volledig beweegbaar of moet je het nogsteeds doen met 1st person view. En zo ja geld dat alleen voor de very hard versie of kun je nu ook ng original spelen met beweegbare camera. zowieso is die extra hard optie niet aan mij besteed want ik vind normal afentoe al te frusterend
Vanmiddag maar weer eens NG uit de kast gehaald en de hurricane pack gedownload. En ik ben weer hooked, het pak van DOA3 is vet. Het nieuwe wapen is misschien wel mn favoriet na de dragon sword, en het is weer lekker moeilijk. Want ik vond de game eerst eigenlijk een beetje te makkelijk.
En very hard ook ? En kan iemand hier een review maken van Hurricane Pack, aangezien het nieuws nog steeds niet op de frontpage staat vermeld.
Nee, die wilde ik nog wel een keer doen, maar ik was meer bezig met andere games. Nu is het dus een goed moment om het eens op very hard te doen.
Verbeteringen die ik totnutoe heb gezien: -nieuw wapen (misschien nog meer) -veel meer vijanden ook op andere plaatsen - 3rd person camera die je kan draaien - verbeterde combat, nieuwe moves, zoals die interception en ik heb ook het gevoel dat je langer op muren kan lopen en hoger kan springen -nieuwe kostuums - die essence is iets adners, knalt als het ware kapot op je lichaam en ultimate attacks zijn makkelijker -moeilijker -oude vijanden hebben nieuwe moves en vast nog wel wat andere dingenm ik vind het in ieder geval gruwelijk, hjet lijkt wel of het nog vloeiender speelt
Ik vind het besturen van de camera via de rightthumbstick een beetje raar aanvoelen. Misschien moet ik nog wennen.