Ik wil een game waar je je echt soms de pleuris schrikt, een game waar je soms gewoon niet verder durft, wat je gewoon niet in het donker kan spelen!! Krijgen we zo iets? heb gehoort dat met AVP met de marine, dat je zo'n ervaring krijgt, maar krijgen we ook zoiets op onze box?! I love those games! en natuurlijk ook films, heeft er iemand nog tips van films waar je je soms echt de pleuris schrikt en die je gewoon niet in het donker kan kijken?
Games Erm.. DOOM III Er was ook een game met een titel waarin stond Shock 2... Weet niet de complete titel.. Die game was spooky.. Films; Alien 1 is op zich wel schrikken soms. Jurassic Park heel erg soms.. Event Horizon is eng... Die moet je zeker tjekken Erm.. House on the Haunted Hill Nightare on Elm Street 1 Poltergeist 1 volgens mij... Die films zijn wel een soort van spooky...
komt AVP2 naar de box?! Das goei nieuws, is er al een release datum uit? en CyberPunk thx voor de film tips!
ik schrok een keer bij Larry *ik was kleine* toen ik die tweelingzussen in het bubbelbad zag zitten. Ik was bang dat ik later ook van die grote bulten op me borst zou krijgen
maar SM1+2 waren nou niet echt eng ofzo .. eerder telkens dubbel gelegen! Maar iig.. we need good horror games!
Haha je gaat me toch niet vertellen dat jij ook maar iets aan die films eng vond dan? Ja misschien dat ze enorme successen worden en er dan dus tientallen van dat soort films komen elk jaar (en dat werd het : Laatst Not Another Teen Movie gezien, pff nu weet ik het zeker : Naar dat soort films ga ik nooit meer)
Ik had toevallig vrijdag avond She's All That gekeken, en die morgen daarna Not another teen movie. Maar die is dus echt nageaapt van She's All that he De hele verhaallijn is het zelfde, alleen een beetje groffer... Mag dat wel? Zit daar geen copyright ofzo op?