Bij Warcraft III slaat hij contstant vast om de 10 seconden en je kan echt helemaal niks meer doen geen alt+ctrl+del etc.. Helemaal frozen. Nu denk ik dat het of aan me drivers ligt van me videokaard, dus die updaten. Of aan de tempratuur(maar gek dat het alleen gebeurt met Warcraft III) En met die driver, ik denk niet dat gewoon bij www.google.nl Newest driver Radeon 9200 invoeren gezond zal zijn... Weet iemand wat ik moet doen?B.V.D Net speedfan gedownload: (Speel nu geen wc3 ) Hdo:50 staat flammetje bij, nun weer 48 en weer een Vinkje Temp2:44 Temp1:42 Dit is alleen als speedfan opstaat en als ik niks anders use.. CPU usuage 0,01%
Bij fixed in this driver staat volgens mij niks van wat ik heb mischien alleen dit dat er op lijkt?The operating system no longer fails to respond when doing a monitor swap while running an overlay image on the secondary display.
ik heb pas geleden ook zo'n probleem gehad alleen dan bij battlefield, nieuwste catalyst drivers gedownload maar helpte niks. toen kwam een vriend van mij met het idee om nieuwe moederbord drivers te downloaden en toen deed hij het perfect, dus probeer dat eens.
Zeker dat maakt veel uit! Fast write kan je bijvoorbeeld problemen geven als je je moederbord drivers niet geïnstalleerd hebt. Dat zeker eerst proberen.
Hm op hardware gebied ben ik een echte noob.. weet niet eens wat voor moederbord en al ik heb, dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om te helpen
Moederbord ID: 02/26/2003-KT-400-8235-6a6lym4ac-00 Moederbord Naam: MSi KT4m (ms-6596) PC van packard bell
Dan moet je deze hebben: http://us-download2.msi.com.tw/support/dvr_exe/VIA_4in1.exe Op deze pagina kan je onder andere drivers en een handleiding vinden voor je moederbord, mocht je het ooit nodig hebben .
Ik zou btw voor drivers naar www.guru3d.com gaan, die hebben vaak sneller nieuwe catalyst drivers (voor ATi dus). Je kunt ook eens kijken op www.dna-drivers.nl, staan getweakte drivers voor Radeon kaarten etc
Staat VPU Recover uit? (VPU Recover Tabblad) Heb je de nieuwste Catalyst Drivers? (4.9BETA) Heb je Fast-Writes uitstaan? (Smartgart Tabblad) Zet is je AGPrate op 4x ipv 8x. (Smartgart Tabblad) Deze dingen kan je hier vinden: rechtermuisknop op bureaublad> eigenschappen> instellingen> geavanceerd> ( verschillende ATI Tabbladen) Daar moet je eens ff rondkijken en het bovenstaande proberen. Het kan aan zoveel dingen liggen. Test eerst deze dingen ff. Verder zijn die temperaturen vrij normaal. Kijk eens naar speedfan als je onder full load speelt, op hoeveel graden staat ie dan? Edit: even aangepast voor Destrukt
THnx, maar zoals net ben ik gecrashed en bij het opstarten stond erysteem is hersteld van een ernstige fout, het weergavebestand voor Radeon9200 lijkt het probleem te zijn<-- Dus ik neem aan dat daar het probleem zit
Bij het installeren van die catalyst kreeg ik dit: [plaatje]http://img69.exs.cx/img69/8808/fout1.gif[/plaatje]
Niet door af laten schrikken, gewoon kiezen voor 'toch doorgaan'. Dat vraagt Windows altijd als het niet door Micro$oft is ondertekend.
Heb je de nieuwste Catalyst gedownload? Zelf heb ik op een oude pc ook een 9200 en daarbij deden de nieuwste drivers het altijd raar. Soms is het ook slim om een stapje terug te gaan door wat verouderde drivers te installeren. Zodra ik dit deed was ik van al dat gezeur af. Probeer het zou ik zeggen Tenzij alles nu correct werkt