Een vriend van mij heeft een X-box maar hij wil geen Live! omdat hij het te duur vind en hij denkt dat het niet zoveel aan is. DUs ik wou hem mijn Trial kaartje geven maar die is al verlopen. Heeft iemand er nog een kaartje? IK weet zeker dat hij overslaat en een starterskit koopt
al mn codes zijn helaas expired wist niet dat er een expiration date op zat bestaan er eigenlijk nog wel geldige trial kaarten??
hier kun je een trial kaart winnen als je word geloot: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=56593
mijn abo loopt af, heb dus een nieuwe (en geldige) nodig. heb ze nog wel liggen, maar die zijn overtijd. heb je over: pm effe. veel dank! _0/
1) ja kies optie xbox live en je krijgt een dashboard update (niet de nieuweste) 2) Ja dat kan ... daarna download je toch de nieuwste versie je kan ook de nieuwste dashboard downen via de optie xbox live ///edit//// Ik heb net gereageerd op een hele oude thread
als iemand nog two month trails heeft en hem graag kwijt wil, pm de code ff en dan kan je dat kaartje zo in de vuilnisbak gooie dus als iemand ze nog heeft ik zou hem graag willen hebben
Ik ben ook op zoek naar een werkende trial, als iemand er een voor me heeft liggen zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ik heb weer Trialkaartjes in de aanbieding! 6 stuks (zijn allemaal nog geldig tot 30.9.2004) Stuur maar een PM'tje
Trial kaartje met de volgende code zou geldig moeten zijn tot 30 september. Voor de liefhebber (op dit moment nog niet gebruikt). JV2CH-C87DX-69D7G-VTJ86-CDF7W
Hey, kben nieuw (who cares) maar zou iemand nog een code voor mij over hebben (kwam dur net 8er dat mun trial code van de box diek gister kocht al 5 maand over datum was ) thnx