Is www.play.com een betrouwbare handelaar?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door konnan, 10 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als het hier niet geplaatst mag worden maar naar mijn mening was dit het beste gedeelte waar ik deze kon stellen.

Anyway, ik had is van iemand gehoord dat deze site wel goedkoop was en ik vraag me af of iemand er al eens succesvol iets gekocht heeft. Ook zou ik ff willen weten of het gewoon rekening werk is, of dat het met de creditcard moet gebeuren. En zijn de verzendkosten ook gratis als ze het naar NL sturen.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groeten Robin

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik hoor velen er alleen goed over praten, aanrader (Y) als je dichter bij huis wilt zitten raad ik je www.gcshop.nl aan.

Voor play.com heb je overigens CC nodig, gcshop kan ook met giro.

3. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als ik de prijzen vergelijk dan is play.com is sommige dingen echt de helft goedkoper. En als het gewoon PAL is en normaal wordt verzonden zonder gedoe eromheen dan koop ik het liever daar. Bedankt voor de reactie!

4. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Het is een goede winkel, maar alleen kan het soms wat langer duren voordat je je spellen binnen hebt. Ze zeggen 3-5 werkdagen, maar ik heb al 2 keer 2 weken moeten wachten tot ik ze ontving. Maar dan krijg je ze wel mooi onbeschadigd thuisbezorgd zonder verzendkosten.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik de site goed begrijp, zijn die prijzen met verzendkosten inbrepen. Of niet? Want ik vind nergens info over de verzendkosten enzo |:-.

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het, Xatos zegt van wel en ik heb ook nergens iets van verzendkosten gezien
    Heb daar net btw Viewtifull Joe ff besteld(15 pond)

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    De prijzen zijn met verzondkosten erbij. En ze zeggen dat die gratis zijn. 8)

8. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn al meerdere threads hierover.
    Gebruik de zoekfunctie .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina