Klikkerdeklikkerdeklik! Echt heel tof. Vooral vanaf ongeveer 11 minuten is het vet, dan laten ze de Voice Masks horen. Deze klinken echt waanzinnig goed! Bijvoorbeeld de "Child" .... Damn man, echt supertof! Check it out! En als ie al eerder gepost is...... sorry
Let op het begin...het scherm billing area. Hier staan de landen waar je betaalt. Ze zeggen dat er 6 landen staan (3 zichtbaar) waar xbox-live dit jaar beschikbaar is. De VS, Canada en Frankrijk zijn zichtbaar en je hoeft geen grote geleerde te zijn om de 3 andere te raden namelijk Engeland, Duitsland en Japan. Dus geen xbox-live in Nederland dit jaar. (want al zeg je dat nederland en uk hetzelfde zijn, dat geld niet voor de rekeningen)
Help! Hij doet het bij mij niet: Ik heb gewoon op die link gedrukt en dan komt er het bekende download schermpje heb ik openen geklikt, er wordt daarna standaard Windows Mediaplayer geopent. Allemaal heel mooi en aardig maar daarna geeft hij de foutmelding: Het pad naar het bestand is niet juist Het bestand is niet gevonden. De servernaam, de naam van een gedeelde map of de bestandsnaam is mogelijk onjuist. Controleer of de bestandsnaam en het pad juist zijn gespeld en geen onjuistheden bevatten. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de provider van de inhoud voor de juiste locatie van het bestand dat u probeert af te spelen. Wat doe ik nou verkeerd?
Ja dat zou het opzich wel kunnen zijn, maar dan ben ik natuurlijk niet de enigste die er last van heeft. En Lord Nikon heeft er trouwens ook last van. Best wel balen, ik moet dit fimpje namelijk wel zien