Poeh ik wou eerst dik posten van niet....dan herinner ik me weer dat de vliegtuigen wel weer op the flood knalt maar ook op mij....Waarom hielp GS 343 nou niet the flood vernietigen ik bedoel de index is er voor nodig en die had hij via de master chief gekregen... Toch? Ik ben bang de verhaallijn van halo op het eind een beetje vergeten te zijn
GS 343 kon the Flood toch niet vernietigen? Daarvoor haalde hij Master Chief naar the Libary (heet dat level zo? iig, dat saaie level waar telkens een vloedgolf vol Flood komt ).
Ik had op d'r blog gelezen dat iemand had gezegd: lees het 7e woord op de 7e pagina, maar er is helemaal geen 7e pagina, dus er is nog een pagina die ontdekt moet worden.
Ja hij had hem gekregen van de MasterChief maar toen ze hem invoerden zorgde Cortana ervoor dat het niet werkte en pakt de index af. Halo had de mogelijkheid om het hele heelal uit te moorden zodat de Flood geen eten meer had maar dan gaat de aarde ook kapot en daardoor heeft Cortana het afgepakt. De verhaallijn klopt.
De Queen is Captain Keys??? [ik heb zijn naam nog geen 1x op dit forum gezien, maar het is denk ik wel een heel belangrijk persoon] Edit: Niet dat het nog veel te maken heeft met Margaret en Dana...
Nee want Captain Keyes is zo dood als een pier en die kan je ook niet repareren dus daar houd het al op
Idd, that even makes more sense than that first sentence... Nee maar die zin hierboven zou heel goed in het verhaal thuis kunnen passen.
Die mensen worden in bernad gebracht met de vervroegde release van Halo 2; die mensen weten zelf niet wat Halo 2 is .
als je met 'die mensen' Margaret en Dana bedoelt, die weten zeker wel wat Halo2 is, je gelooft toch niet dat ze echt zijn? Ik bedoel, het zijn wel echte personen, maar ze heten waarschijnlijk geen margaret en dana, ze zijn ingehuurd door Bungie (of microsoft) om mee te doen met de ARG om het zo echt mogelijk te laten lijken. Dit is allemaal niet echt gast, je moet 't niet zo serieus nemen
ze ZIJN echt, alleen de namen zijn waarschijnlijk nep (het feit dat ze echt zijn kun je afleiden uit de foto's, die van echte mensen zijn, en de e-mails die Dana rondstuurd en de stuff die ze op haar blog post). Verder is het geen 'uit de hand gelopen grap', het is een reclamestunt voor halo 2. Je kunt het als een grap zien, maar dan vraag ik me af waar de clou blijft, want ondanks mijn intresse hiervoor heb ik nog niet echt kunnen lachen... Ennuh, who cares? tienduizenden Halo fans, they care.
Mischien is dit al bekend hoor maar ik denk post het toch. Die Margaret heeft ook haar eigen web-winkel: http://www.cafeshops.com/ilovebees