Hallo, Ik kan me niet meer aanmelden onder mn eigen email adress met msn messenger. Als ik een ander email adress gebruik dan kan ik me wel gewoon aanmelden Ik heb de nieuwste versie msn en ik had messenger discovery gebruikt maar die heb ik ondertussen verwijderd. Ik heb in me register lopen zoeken maar zou eigenlijk niet weten waar naar Ik hoop dat 1 van jullie kan helpen met het fixen van mijn msn. Alvast bedankt!
klinkt als gehackt vraag eens aan andere mensen of jij nog wel is online bent, zo ja dan ben je gehackt........alhoewel, iemand heeft je geheime vraag geraden of iemand heeft je wachtwoord gezien
Kan je wel je mail checken op hotmail.com? Zo ja: Verander daar je wachtwoord eens en probeer het dan opnieuw in msn Zo nee: Iemand heeft je wachtwoord veranderd
Helpt ook niet Het staat waarnschijnlijk vastgesteld in mn register of het is weer zon klote windhoos/messenger bug. Ik heb zoeits als dit al een keer gehad en toen deed ie het weer door mijn chatlog map te renamen... (en nee dat werkt nu niet) Trouwen hij geeft ook geen fout melding, je ziet het messenger poppetje 2 rondjes draaien en dan stopt ie er weer mee...
Ik ben wel een keer gehackt, toen had ik ongeveer hetzelfde maar kon ik me helemaal nergens meer aanmelden. Toen had die gast m'n wachtwoord veranderderd en m'n geheime vraag ook!! Daarna ging ie iedereen uit mijn klas via msn uitschelden en hij zei de hele tijd 'ik ben homo' (op mijn naam). Gelukkig wist iedereen dat ik dat niet was omdat ik zulke dingen nooit zou zeggen. Die mensen zijn zo zielig die dat doen!!! Ik wil ze helemaal in elkaar slaan..... Maar ja, jij bent blijkbaar niet gehackt dus ik zou het zelf niet weten wat je kan doen...
Wat is dat nou voor gelul man ....je logt in op msn met behulp van je mail account. Kun je nog wel op je hotmail komen? zo nee, als het goed is staat er ergens 'wachtwoord vergeten' moet je daar op klikken. en dan je wachtwoord veranderen. als het goed is moet je je dan weer aan kunnen melden op msn.
goedzo, weer een ik hou niet van lezen reactie, hij kan dus wel gewoon online op z'n laptop. Heb je windows xp? dan zou je het ff met windows messenger ipv msn messenger kunnen proberen. wil bij mij ook welis helpen.
Tijgernootje, let zelf op man, hij kan op zn laptop wel online. Ontopic probeer es een progje als adaware, weenie of het werkt, maar als ik twijfel raad ik dat altijd aan
Neej niks werkt, volgens mij zit er gewoon een fout in het register maar type maar is voor de grap messenger in de zoekfunctie van je register en je snapt meteen waarom ik daar geen zin in heb. Ik heb nu een ander e-mail adress maar microgay wordt toch bedankt
Tsjah, zo heeft iemand mijn email een keer gehacked en allemaal nare emailtjes naar mijn oma gestuurd, niet echt wat ik waardeerde van die gast, mij voor homo uitmaken op msn kan me weinig boeien maar zulke dingen gaan echt te ver.
gebruik gewoon MSN Webmessenger. ik had gister ook ff problemen met msn en toen heb ik ff de webmessenger gebruikt, opzich best handig (vooral op school)
Ik heb hetzelfde gehad,meld je NETpassport opnieuw aan,en dan zou het probleem na een tijdje opgelost moeten zijn.Bij mij tenminste wel
of je leest gewoon dat hij wel op zijn laptop op msn kan wie lult hier nou man nou jah goed verder on topic hiermee help ik keavexl ook niet