crimson skies high road to revenge (wie kan me helpen)

Discussie in 'Algemeen' gestart door gamer18, 1 aug 2004.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me helpen.

ik zit in een level van crimson skies dat je drie opdrachten moet doen

1 is een grote zeppelin tussen de bergen lokken en ze dan met een afweergeschut kapotschieten.

2 is een ander vliegtuig volgen met je flinging skills, je moet precies hetzelfde doen als het ander vliegtuig.

3 is vanuit een zappelin een soort ballonnen kapotschieten die een vliegtuig overal achterlaat.

ik zit nu alleen met de derde missie in de zeppelin.

als ik de targets neerschiet lukt het aan het begin nog wel maar een stukje verderop krijg je te horen dat je to many decoys hebt geraakt.

ik weet niet hoe ik daar dus verder kan komen.

wie kan me er bij helpen, of wie kan zeggen hoen ik verder kan komen.

moet je ze soms op een bepaalde manier raken of zo.

gr danny

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog niet bij de missie, maar decoy is natuurlijk zo'n ding om iemand af te leiden....en die moet je dus niet raken heb ik zo'n gevoel. Misschien zijn er 'echte' ballonnen en decoys, neppe dus....ik weet het anders ook niet, vandaag maar is flink Crimson Skies gaan spelen :p

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    er zijn 2 soorten die je kan raken.. de RODE op de Radar en de Groene (dacht ik uit me hoofd)

jij ging waarschijnlijk al die balonnen schieten. en niet gelet op kleur.
    Ik weet niet meer precies, maar was iig dat 1 soort (kleur van target of op de map) die je niet mag raken.

Dus let op welke je schiet. dat willen ze je leren, geen friendlies schieten (decoys).

4. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja want je hebt ballonnen met een rode target er om heen en alleen met blauwe kruizen erop

dus dan moet je alleen degene met een rode target raken en niet die ander of zo of is het juist andersom

gr danny

5. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het wel uitproberen en als het nog niet lukt horen jullie dat wel van me

gr danny

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet toch altijd alleen de dingen raken met zo'n rood vakje er omheen? :confused:

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    en gelukt ?! :)

vast wel, dat je nu lekker verder bent in het spel en niet meer op het forum bent :D

8. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is gelukt dank je w

kan deze topic openblijven voor als ik meer vrager heb over dit spel
    dan hoef ik geen nieuwe te starten

gr danny

9. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag, Ik ben bij zo'n level dat je 3 van die sleutels moet vinden voor beelden en ik heb er al 2 maar die laatste zit ergens in een grot maar ik kan de ingang niet vinden.. waar is die?

alvast bedankt _O_

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Het is al weer een tijdje terug, is dit in dat Buiten level, met al dat groen enzo? Dan moet je even goed opletten, en opzoek gaan naar een grot ergens vlakbij je oplaat station ding.

11. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al gevonden..:) het was helemaal bovenin op een berg en dan moet je naar beneden.. toch bedankt voor je reactie

12. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu effe vast, ik ben bij die missie dat ik Chicago moet redden en dan komt er zo'n gast met zo'n hele grote vliegtuig en dan moet je eerst van die stroom dingetjes uit schakelen en daarna moet je in het vliegtuig??:confused:

13. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, daarna moet je dat vliegtuig in. Er zijn 2 grote " pijpleidingen "en daar moet je in vliegen wanneer de poort open is. Daarin zie je een soort generator op het einde en die moet je kapotschieten. Je moet wel oppassen voor de ronddraaiende messen en de vlammenwerpers ;) . Als je ze allebei hebt kapot geschoten, moet je volgens mij door de grote turbine bovenaan vliegen ( het zou kunnen dat je eerst nog iets anders moest doen, dat weet ik niet meer heel cker ).

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx! ik ga het straks proberen

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt, trouwens dat was de laatste level dus ik heb hem uitgespeeld.. :) was wel leuk spel

Deel Deze Pagina