ik weet niet of in het juiste forum zit maar mijn tv is kapot en vraag me nu af of ik mijn xbox kan aansluiten op mijn pc ik dank jullie als jullie mij kunnen helpen
da's echt super fijn! heeft 'n vriend van mij... tv kijken, xboxen echt mega handig! ontopic: wat zijn de kosten hier ongeveer van, en welke zijn goed?
Ik heb een Pinnacle PCTV Rave... Was ongeveer 60 euro geloof ik. Met de Rave zoiu ik hm nie via een RF adaptor aansluiden omdat dat nogal ruizen beeld geeft. Ik adviseer je Xbox met je standaart kabel op de comosite S(gele tulp stekker) aan te suiten en de 2 geuilds tulpen (roode een witte tulp stekkers) om te vormen naar 1 Jack en die direct in de line ingang van je PC te stoppen. Zo heb je geen ruis en toch haarscherp beeld.
Dus op een rijtje: PC TV Rave kaart: ongeveer 60 euro 2 tulp - jack kabel: 2-5 euro eventuele jacksplitter: 2 euro (om ook gewoon TV geluid te hebben) Komt dus uit op ongveer 67 pleuro
Oh ja, OOk handig om te weten: Je kan niet alle kanalen ontvangen met TV Rave. die je wel op je normale TV ontvangt.
tis al in orde heb op mijn nieuwe pc een tv kaart als je een nieuwe pc koopt neem dan een hp t580 het zwaarste wat e bestaat ook de beste
Ik heb een keer geprobeerd om m'n Dreamcast aan te sluiten op m'n Pinnacle tv-kaart m.b.v. de antenne kabel die uit een Dreamcast komt. Maar ik kon het juiste kanaal niet vinden. Weet iemand hoe dit in z'n werk gaat?
Welke kanalen staan er op de Rf-adapter van de Dreamcast. Als er geen kanalen opstaan moet je even kijken bij de kanalen 2 , 3 of 36. Als de automatische scan niet werkt , dan wil de fijnafstemming wel uitkomst bieden. Gebruik dan de fijnafstemming per kanaal.
Naaste de eerder genoemde TV-Kaart en RF-mod is er nog een optie: sommige videokaarten hebben een Video-in aansluiting, daarmee kan het ook. Er zijn ook videobewerkingskaarten met een video-in aansluiting. edit: berciht dat het ondertusen werkt had ik overheen gelezen.
De oplossing was veel simpeler. Ik had de TV-kaart instellingen nog op antenne staan terwijl hij op composite moest
rf is zo'n stekker van de kabelantenne die in je tv gaat een tulpstekker is zo'n rode, witte of gele stekker die in je stereotoren zit en in de scart van je xbox een scartkabel zo'n rechthoekige stekker van je xbox een jack is een hoofdtelefoonplug rf stekker: tulpstekker: jack:
hahaah... :{ Op de Dreamcast zijn een hoop fantastische en bovenal orginele spellen uitgekomen. Denk aan Shenmue, Metropolis Street Racer (voorloper van PGR), Virtua Tennis, Soul Calibur, Dead or Alive 2, noem maar op. Stuk voor stuk successen, en voorlopers van Xbox-successen. Ik vind het echt een prachtding.
hahaha ok was maar grapje trouwens man wat zit jij nog laat achter je PC! lol hey maar ff off-topic zal ik met kabouterwov rainbow six 3 ruilen voor halo en PGR 1?