http://xbox.ign.com/articles/537/537786p1.html Goed nieuws voor de fans van de blauwe held. Helemaal omdat het maar 20 dollar kost! Hopelijk zal de collectie ook in Europa verschijnen! Zitten echter ook gamegear versies bij, en de 'knuckles' editie van sonic 1,2, en 3 worden als aparte games meegeteld... Maar goed, Sonic komt eraan en das in ieder geval geen slecht nieuws... Nu nog een pack aankondigen met de Shinobi en Streets of Rage games, en andere classics
Hm, vet, laat ik niet liggen voor maar 20 dollar. Inderdaad hopen dat ie ook in europa uitkomt (zal toch haast wel?)
Zeker vet, vooral als je ziet dat er op de Cube een soortgelijke game was, waar vele malen minder opstond!
Kijk dat zijn nog eens leuke prijzen. Ook de nieuwe R6, maar dat is omdat het niet een vernieuwend spel is maar meer omdat er nieuwe missies en spel-mogelijkheden in zitten. Maar goed, mooie prijs!
Hoop dat het hier komt, maar wat zo vaak is... wat in Amerika 20 dollar kost... kost hier meteen weer 30 euro of 40 euro... Daarnaast is de Dollar een stuk minder sterk dan de Euro, maargoed... Lijkt me een enorm gave collectie.
ja precies die nintendo classics is echt te dom voor woorden. Maja ze moeten ergens geld aan verdienen daar. Dit sonic pack haal ik idd ook zeker voor zo`n prijs
Ja die Nintendo classics... oeh begin daar niet over. Iedereen die dat koopt is niet goed bij zijn hoofd!
Is inderdaad wel goed, sonic games zijn vet . Het zal hier wel 30 euro kosten. Weet iemand waneer Sonic 3 komt op de xbox?
wow ik ben zee benieuwd naar de game gear versies sonic 2... ow gaan oude tijden herleven? zeker kopen!
Sinds wanneer is het negatief dat er ook Game Gear versies bij zitten? Zeker met de uber toevoeging van Knuckles Maarja, orgineel blijft toch interressanter.
Sen:Ehm Sonic 3 op de Xbox? Wat bedoel je daarmee? Sonic heroes 2?? Een jaartje geleden ofzo, hadden ze gezegd dat ze Sonic Adventure 3 zaten te ontwikkelen, sindsdien niets meer van gehoord en nee ik bedoel dus niet Sonic Heroes (viel zwaar tegen). Zou ook wel leuk zijn als ze Alex the Kid erbij doen, damn wat was ik daar vroeger verslaafd aan , of een nieuwe Alex the Kid titel op de xbox, zou nog beter zijn .
Eindelijk weer klassieke Sonic games. Na de reinse bagger van Sonic Heroes wil ik wel weer de echte sonic spelen
Ik heb de oude Sonic spellen allemaal uitgespeeld op de mega drive. Als deze serie in ons landje komt, ben ik zeker een van de eersten die hem haalt, zeker voor die prijs!! Is er al een datum bekent?