Beide ... en ik ga jullie niet vertellen welke ik het beste vind aangezien het 2 verschillende types van racegames zijn.
ik heb pgr al helemaal doodgespeeld en dat was echt een vet spel. maar ik heb nog geen rallyspel en ik zat eraan te twijfelen rsc binnen te halen maar nu cmr komt weet ik het zeker, dat wordt de mijnes. het is zo'n uitgewerkt spel en codemasters heeft erg zijn best gedaan rallisport te overtreffen en dat gaat ze lukken ook denk ik. cmr heeft toch meer dat tja, cmr-gevoel. cmr2.0 was al een prachtig spel en 3 wordt dat ook. no offense tegen sega gt, zal ook een leuk spel worden maar ik ben al meer dan tevreden met straatraces en het is tijd voor rally, colin mcrae rally.
Ik wil ze allebij hebben maar eerst even een reviewtje zien van sega gt. De dreamcast versie van dit spel was echt niet zo bijzonder. Trouwens degene die PGR niet gekocht had omdat hij te donker zou zijn, gewoon kopen dat spel want hij is echt goed. Ik moest ivm defecte xbox opnieuw beginnen maar het maakt niet uit als een spel zo goed is.
Ik kan mooi ff van f1 2002 genieten tot sega gt komt! Ik vind t alleen jammer dat ik geen reward pack krijg! (was wat meer fun geweest tot de volgende games)
IK haal als eerste SegaGT2002 en daarna CMR3.Ik heb RSC nog niet uitgespeeld en dat wil ik doen voordat ik voordat ik ga beginnen aan CMR3.
Ik hou niet zo van rally games... Alhoewel ik V-Rally 3 op de GBA heb uitgespeeld. Met moderne autos door steden rijden vind ik veel cooler! De reden dat ik PGR niet kocht kwam door de sfeer, de steden leken wel spooksteden.. heel saai om in te rijden vond ik.. De game zag er mooi uit maar ik vond et een beetje saai.. De beelden die ik van SEGA GT 2002 zag waren verbluffend, prachtig vormgegeven steden met heeeel veel sfeer en natuurlijk prachtige auto`s... (140+) Deze game wordt voor mij nu al een must have en 31 oktober (de release) zie je mij dan ook naar de winkels sprinten.
Maar het gaat toch om het rijden, als je gran turismo 3 speelt hebben ze dan welliswaar mensen aan de zijkanten gezet maar dat zijn van die lelijk uitgesneden papieren poppetjes. Bij PGR zie je af en toe een zwerm vogels of zo is wel leuk maar ik zelf ga voor de kudos challenge. Continu je tijd verbeteren en hogere scores halen vragen een perfecte rit. Dat donker probleem had ik wel bij metropolis racer op de dreamcast.
Ja maar bij SEGA GT 2002 zijn et geen lelijk uitgesneden papieren poppetjes maar 3D mensuh die allemaal bij elkaar op een tribune zitte en juichen, dat vind ik goed qua sfeer... Elke keer als je er langs rijdt dan hoor je hard gejuich en dat bepaalt toch de sfeer in een spel..
Ik hoop dat het spel je verwachtingen kan voldoen, iedere keer als ik nep publiek zie in een game heb ik zoiets van, doe het goed of doe het niet. Sega gt kan een mooie game worden afwachten dus maar.
ik ga denk ik cmr3 nu ff bestellen bij www.bartsmit.com! dan weet ik cker dat ik hem gelijk heb, en hoef ik niet een half uur er voor te gaan fietsen!