Weet iemand wanneer Gamequest weer op Yorin wordt uitgezonden? Sinds ik m'n xbox heb komt het niet meer op TV.
DOAX Beachvolley wat ik ook wilde weten was: "Wanneer komt DOAX Beachvoley nou eindelijk. Wanneer released ie nou"
GameQuest zal als et goed is rond september weer op de buis moete zijn... Er is nog geen release voor DOAXV
Dit vond ik op gamespy.com De releasedate geld dus niet voor ons he Dead or Alive is known for one thing, the fact that many of the characters kick hi…the immersive fighting engine. Because of the fact Dead or Alive has sold on such a solid premise, its no surprise that Tecmo wanted to continue the series with Dead or Alive Extreme Volleyball. Surprising as it may sound, DOA Extreme Volleyball is based around Zack inviting all the ladies of DOA to an island (claiming the DOA4 tournament would take place). After finding out there was no tournament they all decide to have a volleyball game. DOA Extreme Volleyball features such characters as Kazumi, Christie, Helena Lei-Feng and Zack. The game also features a shop where players can purchase new outfits for their characters. Developer Tecmo Publisher Tecmo Genre Other GameSpy Score N/A Release Date Q4 2002 Multiplayer 1-4 players Related Titles • Dead or Alive 2 (DC) • Dead or Alive 3 (Xbox) Release Date Q4 2002 Het duurt dus nog even voor wij ervan kunnen genieten
volgens mij is Zack degene die alles regelt, en laat ie (gelukkig) het volleyballen aan de chicks over
Dit gaat weer over heel iets ander. De vraag was wanneer gamequest weer op tv komt. Dat zou ik graag willen weten. Wel interresant trouwens dat gesprek over doaxv!!!!!!!!
In de gamequest van juli/aug staan mooie pics van doax(2 van A4 voormaat). Heb hem ook alleen gekocht voor agenda opvuling. oja er stond ook een poster van doa in.
Mijn agenda is ook nog een beetje kaal. Staan wel mooie meiden in (Brunotti agenda) maar voor de rest nog een beetje kaal. Ga denk ik ook maar de Game Quest halen
gvd nu blijft er helemaal niets meer over om de NL tv dan moeten xboxworld en xbm maar samen een programma maken
jah ik weet het het programma was niet helemaal top maar er waren teminste wel (soms) ingame beelden met goede kwaliteit (vergleken met filmpjes op internet)
mee eens. Je zag bijna altijd ingame beelden en dat kan best helpen bij je keuze voor een nieuwe game. ik betreur het
Hmm gestopt wegens financiering, zullen wij ff een donatie doen 1 euro per lid, moet lukken, heb je een aardig bedrag