aggressive inline is supervet dat moest ik even kwijt voor iedereen die van thps houdt (het lijkt nauwelijks op jsrf) en vooral van mooie, bewegende, veranderende, ENORME levels. redelijk vernieuwend skillsysteem, moeilijke challenges (soms zelfs best grappig) en een behoorlijke trucendoos vol moves. deze game smeekt echt om uitgespeeld te worden...
Doe 's niet zo enthousiast, ik ben niet zo rijk op het moment. Hoe is de besturing, houterig of echt vloeiend?
je bent rijk op dit moment? of bedoelde je -niet- zo rijk?? vloeiend of houterig... even zien. best lekker eigenlijk, de spins en grinds zijn snel onder de knie, alhoewel de spins met de trigger buttons draaien, en omdat die trigger buttons analoog zijn (heel end om ze in te drukken en weer los te laten) is het dus beetje pielen om de rotatie mooi rond te krijgen. manuals zijn vrij lastig, en revert (cess slide) zit onder zwarte knopje.. niet zo fijn. de besturing is verder goed te doen, ik zou zeggen -iets- slomer dan tony hawk, maar verder ok. sparen dus
review + screens (gratis registreren de moeite waaard, hebben goede reviews) http://xbox.ign.com/articles/365/365386p1.html hier staan nog meer reviews: http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1005
eindelijk error, je wacht al zo lang!! Misschien moek em ook maar aanschaffen! Wacht nog ff op meer ervaringen van jullie
hij was godver nergenst in een winkel te bekennen kut zeg. gast van de freerecord shop: oh we hebben hem niet eens in de pc. fuck you en fucking mazzelaars die hem al hebben, nu maar bestelt via dimensionplus, wie weet hoe lang dat nog duurt gvd
Ja ik weet het... Zijn meestal de lekkerste dates te vinden.. Die vrouwtjes beginnen altijd moeilijk te doen als ze drank zien.. En dan zeg ik; "Heb je zin in sex?" En Bang... Ik heb een date!!!
ik zeg altijd ga je mee xboxen? werkt nog veel beter. trouwens zoveel meiden heb ie niet, ik heb je wel gezien, je bent niet meer anoniem.
ik had er wat van gezien bij Kink tv op TMF...maar het zag er niet echt magnifique uit ofzo...en echt veel mogelijkheden zijn er toch niet echt? of vergis ik me nu? ik vond de graphics niet echt waardevol enzo dus die valt voor mij toch wel af...maar hij lijkt me op zich wel leuk om eens te spelen,maar zoals die vent op de tv al zei>het zal nooit zo populair worden als Tony
ik heb het ook gezien, is echt vet, ja het wordt nooit zo als tony maar goed, ik wil hem ook omdat ik zelf inline, groot verschil.
Re: screenshots Ik weet niet of je deze screens al hebt gezien, maar anders voor de andere geinteresseerden. Het zijn wat kleine screens ( heb ze bij elkaar gescharreld met google ) Als ik ergens meer screens zie zet ik ze erbij.
Ja daar stonden ook foto's, maar daar kreeg je de URL niet bij, dus die kon ik hier niet zo plaatsen. En dan moest ik ze eerst downloaden en daarna weer hosten, en daar had ik geen zin in
nou ik had em gister gekocht, gespeeld en meteen weer weggebracht, wat een K*tspel. dat is mijn mening, maja wie ben ik