1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben blij dat ik jou ermee gelukkig heb gemaakt. :)
     
  2. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo uitgespeeld! Die ***** was een lachertje! *) _O_ Nu ben ik toe aan een nieuwe game! Hoogstwaarschijnlijk zal dat Riddick worden..
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    haha ninja gaiden is echt het meesterlijkste spel van dit moment. Speelt echt heerlijk!!! Met die update issie nog veel en veel beter. Nu valt er niks meer over de camera te zeggen (wat al niet was) en hij is nu ook veel moeilijker. Dus nog meer plezier!!
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen:Bedank Havok voor z'n mooie spoiler... :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, echt wel een mooie spoiler. Sorry hoor, maar wat zegt hij nou weer wat het verhaal verklapt? Dat hij riddick gaat kopen?
     
  6. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik heb nou net een verrassing voor jou verpest. Mijn excuses. :'-(
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Havok, volgens mij heeft hij het spel al uitgespeeld hoor. Hij bedoelde denk ik voor de mensen die het spel nog niet hebben. Maar misschien is hij er nog niet, dan is het wel jammer voor hem ja.
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag, ik moet overnieuw beginnen aangezien ik de game even bij een vriend heb gespeeld. Kan ik de update het beste gelijk downloaden, is de singleplayer dan gewoon nog hetzelfde?
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ja hoor, de download is niets anders dan een nieuwe mode in 'master ninja tournament', en de normale SP blijft gewoon hetzelfde...

    maar ik raad je aan om eerst die een tijdje te doen, die content download is echt ontzettend moeilijk :eek:
     
  10. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon in mietje, dat waarschijnlijk niet eens voorbij de 1e eindbaas komt. Zielig mannetje. De camera de schuld geven, terwijl die het zelf niet kan |:- dan ben je echt zielig (Zephyrus waar blijft je reactie :9 ) |:-
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het hetzelfde blijft, waarom raad je me dan aan de content nog niet te downloaden?
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    die download is de moeite waard, word iets moeilijker maar je krijgt er een cool wapen bij en ook nieuwe vijanden, maar een nieuwe boss ben ik nog nie tegengekomen (zit in level 8
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    @MasterChief_007: ok hier mijn reactie: je bent gewoon een mietje! het is spel is tof en iedereen vind het leuk *als je Onimusha 3 leuk vind, MOETJe dit ook leuk vinden *anders vond je O3 nix**!!! Dat het te moeilijk is, tjahh sommige mensen zijn gewoon ZWAK!

    @BruceLeeAvatarPersoon: nou 'iets' moeilijk is een dikke understatement, het lijkt alsof ik dit spel weer voor de eerste keer speel 8)
     
  14. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    wie ninja gaiden niet leuk vind spoort voor geen meter
    ninja gaiden is het beste spel op de xbox (op halo na dan :D)
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe die Intercept werkt ? Begrijp er niks van.
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Leuk dat dit gezegd wordt door iemand die zichzelf Hete snikkel noemt. Ga buiten spelen, eikeltje.
     
  17. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed begrijp heb je alleen iets aan de content download als je xbox in verbinding staat met live...( heb 2 maanden kaart en ben van plan om abbo straks te stoppen,en als ik HALO 2 heb uitgespeeld neem ik weer LIVE )

    Dus feitelijk heb ik maar 2 maanden plezier met de content downloaden...???
     
  18. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenmiddag mede Ninja Gaiden spelers :p

    Ik zit nu met een rot probleempie.
    Het probleem is alsvolgd: Chapter 15 Ik heb de sleutel met het hart erop om het kasteel binnen te komen. Eerste kamer, ik kill wa dinoos en dan kan ik me beeldje neerzetten. Probleem Hij vraagt om hetRaptor beeldje. en die heb ik niet :mad: :mad:
    Dit is al geloof ik me 3'de keer ofzo dat ik niet het eerste beeldje niet heb.
    (En ja ik heb Ninja Gaiden al eens uitgespeeld)

    Waar kan ik het Raptor beeldje vinden, want ik kom die nergens tegen :confused:
    Wil iemand me er over PM'en (Voor andere mensen die het spel nog niet hebben uitgespeeld maar ik neem aan rond deze tijd ;))

    Alvast bedankt voor de aand8
     
  19. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    The Monk Room, das de kamer in The Cathedral, het kamertje waar je later met een lift binnenkomt, ook bevat de kamer dat kluisje. :)
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nou niet precies, je kan het downloaden een nieuwe game starten, in die game saven. Dan je Xbox live Vernietigen en via je Savegame verder spelen met Hurricane Pack. maar dit betekend wel dat je geen nieuwe game kan starten, je kan dus geen ander pakje kiezen *of je moet 2 save games voor 'het begin met dit pakje en met het andere pakje' maken*
    Hopelijk begrijp je het
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina