Wanneer komt ie nederland ongeveer want ik heb begrepen dat er een systeem link zit op dat spel. en wanneer komt MechAssault want daar zit ook een systeem link op
Volgens mij komt die uit met Xbox Live, net als Mechassault. En als het goed is komt Xbox Live in het begin van 2003 hier...
nee, xbox live komt overal tegelijk op de amerikaanse xbox release datum. Das iets van 10-15 november.
Nee das niet waar. Unreal Champ zal hier al wel uit zijn maar wanneer Xbox Live in Nederland/Benelux zal lanceren is nog niet duidelijk en waarschijnlijk later dan de UC release
In de VS komt ie op 15 november samen met Xbox LIVE. Hier in Europa komt ie 25 oktober als et goed is .. Bron: ToTheGame Er is nog niks bekend over wanneer LIVE hier komt.. hopelijk komt et rond kerst of anders in 2003... Ikzelf denk gewoon op 15 november..
dit spel lijkt me zeer vet, maar aangezien ik geen xbox live ga nemen vroeg ik me af of je ook splitscreen kan spelen met bots a la perfekt dark. Dit ontbrak namelijk bij Halo en dat vond ik erg klote, want met maar 3 doelwitten is het een stuk minder. Dus als iemand dit weet wil die dat dan ff bevestigen?
Als je een beetje op et net naar previews had gezocht dan was je te weten gekomen dat dat kon... Maar splitscreen vind ik niet altijd zo cool, het beeld is dan te klein vind ik ... wel leuk voor als je vriende uitnodigt... Maar alleen is et nie leuk ...
Nou mijn tv is ook niet groot hoor.. Mn computer monitor is nog groter dan dat ding, maar ik ben tevreden met mn tv, omdat ik meestal op mn bed lig en dat is best wel dichtbij dus dan lijkt de tv groot
Hahaha ja dat is ook zo, bij mij staat hij ook een meter voor mijn bed dus...maar met mp is het altijd wel moeilijk dat je moet kijken op zo'n klein half schermpje of in het ergste geval nog kleiner!