1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff dat is nog niets. Dat zijn gewoon van die gemuteerde mensen, later krijg je echte aliens.
     
  2. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    zij hebben zeker ook geen kleding geld in hun budget staan zeker?
     
  3. roytool

    roytool Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ben niet links, goldeneye voor N64 had die controls voor het eerst geintroduceerd trouwens.
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel dus deze lieve beestjes:

    [PLAATJE]http://media.teamxbox.com/games/ss/817/1083697591.jpg[/PLAATJE]
     
  5. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh die haat ik :D
     
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb de game net uitgespeeld, wat een vet brute game, het heeft lang geduurd voordat er een game uitkwam die me zo kon boeien als CoR. De game is absoluut niet kort, ik denk dat het de moeilijkheids graad is wat de game kort lijkt te maken. Neem nou Ninja Gaiden, die game heb je ook zo uitgespeeld als ut niet zo'n frustrerende tyfus zooi zou zijn. Ik heb zwaar genoten van CoR en zal hem zeker nog een aantal keer uitspelen, een aanrader voor iedere FPS fan en zeker voor mensen die op dit moment naar een vette game aan het zoeken zijn....
     
  7. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies hetzelfde, heb hem ook net uitgespeelt en damn wat een vet spel zeg. Hij kon mij eigenlijk meer boeien als Halo en dat zegt toch wat. En ik vond hem eigenlijk ook helemaal niet kort. Ok, hij is niet erg lang maar voor mij iig precies lang voordat hij ging vervelen. Echt een topspel!
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net gekocht bij intertoys en zal hem heeeeeeel snel in mijn xbox stoppen......of zal ik effe wachten tot vanavond wanneer het donker is:9
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Is wel leuker, maar moeilijk om te wachten... _0/
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0

    zover was ik niet gekomen maar ik zie geen ook geen kleding bij hem of hij heeft een hele strakke g-string aan :p
     
  11. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik Chronicles of Riddick speel dan gaat de harddisk in mijn xbox nogal tekeer..
    Hebben jullie dat ook of moet ik me zorgen maken?

    Het is echt enorm storend omdat dat 'scratching' geluid gewoon boven het geluid van de tv komt, en me tv staat nogal hard..
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook, ik dacht dat het aan de cd lag :confused:

    heb je dit altijd?
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan zou ik m'n Xboxje even laten nakijken.
    Ik heb er namelijk totaal geen last van.
     
  14. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja altijd.. :confused: Lijkt me ook sterk dat mijn xbox kapot is...ik heb maar een weekje! :'-(

    Alleen met Riddick he, met Ninja Gaiden heb ik het niet..
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het idd ook dat hij een vaag geluid maakt. Als je aan het spelen bent hoor je dit niet, maar evengoed is het nog best irritant.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    heb ik ook soms wel maar dan alleen bij het loaden of saven.tijdens het spelen heb ik er geen last van.
     
  17. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is ook zo dat ik enorm op zulke let. Ik kan gewoon niet tegen het lees-geluid van een hard-disk. :9 Maar bij Riddick vond ik nogal apart, steeds constant dat 'hard-disk lees-geluid'..
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa dat heb ik ook, maar ik heb wa goede boxies duss zet ik mijn geluid wat harder aan :cool:

    het is een rete gaaf spel, maar wa zei die ook alweer toen die naar beneden pleurde en dat die op dat menneke viel?
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ja met Ng niks aan de hand, hebben wij weer juist een foute disc8) mijn xbox is ook een week oud, dus daaraan ligt het niet, is best wel irritant :mad:
     
  20. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik ruil hem morgen om, denk niet dat het iets uitmaakt maar toch..anders bel ik de service desk.. ;)
     

Deel Deze Pagina