Halo is vele malen groter dan RSC dus Halo Alhoewel Kabuki Warriors ook wel in de buurt komt. Ik neem aan dat je gereleasde games bedoeld?
DOA3!! Omdat dit gewoon de mooiste game is die ik ooit heb gezien. Halo en RSC zijn ook mooi, maar doa3 is de topper
ik bedoel dus alle gereleasde games.... Halo blijft voor mij nr 1, maar ik moet zeggen dat ik RSC er ook waanzinnig vind uitzien hoor
DOA3 en als Ninja Gaiden uitkomt wordt dat hem denk, damn wat zag dat er strakkie uit + dat Team Ninja het wel begrijpt.
om halo en RSC ff te vergelijken, vind ik Halo veel mooier qua grote mooie omgevingen en gebieden, Maar moet je is op het ijs gaan rijden met de zon in RSC!!! SWEET!!
Ik steun deze mening.... Kakuto Chojin en Ninja Gaiden zullen zeker wel het mooist zijn.. En op dit moment DOA3... En niet Halo.. Het is wel een mooie game, maar DOA3 is dus een stuk scherper en gedetailleerder. Hoe je het ook wend of keert... DOA 3 is nog steeds de mooiste game op de XBOX....
hmmmm......een beetje Yomanda achtig maarre....toch mot ik effe kwijt dat Enclave ook heel mooi is, maar niets kan op tegen HALO!!!