Halo 2 Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Volkoren, 13 aug 2004.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er komt een nieuwe Halo 2 headset aan hij lijkt me echt vet :), die moet ik dus hebben :D

Here is the description:

Plantronics XBOX Live Halo 2 Headset it the perfect headset for any Halo 2 fan or Xbox Live gamer. Plantronics is the world's leading designer, manufacturer, and marketer of lightweight communications headsets. Microsoft looked to Plantronics' proven record in audio technology to develop and manufacture the Xbox Live headset. From Neil Armstrong's first words transmitted from the moon to mission critical 911, FAA and US Army headsets, to today's multimedia, internet telephony and gaming applications, Plantronics products have earned a reputation for excellence, innovation, and reliability.

Features:

Engineered specifically for Xbox and Halo 2

Optimized speaker maximizes the audio directly to your inner ear for amazing sound that immerses you in the game

Noise-canceling microphone amplifies your voice relative to other game sounds

Adjustable micorphone boom provides ideal positioning - away from surround sound

Exceptionally light and balanced, with selectable earbuds for a custom fit

One-Ear-Fit allows gamers to be completely absorbed in the game while keeping a social ear on what's up in the room

For serious gamers - can be worn on either ear for extended play

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er grappig uit, maar ik weet niet of ik hem ga kopen.

Laatst bewerkt: 13 aug 2004
  3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker mooi :p ga hem zeker weten halen als Halo 2 uit komt, hij komt toch zeker wel in Europa?

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    beetje prijzig als je het mij vraagt. Als ze bij Rainbow Six een "gratis" headset kunnen geven moet dat bij HALO2 Limited edition toch ook mogelijk zijn... uitzuigerij als je het mij vraagt....

5. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Net heb ik even de site van plantronisc bezocht. www.plantronics.com. De site verschijnt meteen in het Nederlands.

Echter heb ik hier even gezocht naar informatie over de headset, maar er is niets te vinden. De headset lijkt mij erg fijn!

@rolling-ego: wat is de bron?

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk wel dat ik hem ga kopen, maar dan heb ik wel drie headsets, de normale, die van Rainbow Six en die van Halo 2...maar hij echt heel mooi :p

//edit: @ Raptoid, Ik heb hem van een ander forum af, daar stond geen bron bij ik zal wel nu even zoeken :)

7. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    50 $ voor een headset lijkt mij wel heel veel, ook al is het zou hij heel goed zijn :eek: . Hij ziet er wel zeer goed uit :cool: .

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    bron

9. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker omdat de headset van een 'headset maker':p afkomt lijkt hij mij erg lekker zitten ook. De headset van RB6 gaat mij na een tijdje toch echt irriteren tevens als de headset van Microsoft

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Rick, bedankt _0/ nu hoef ik niet meer te zoeken :p

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hopelijk stoppen ze hem toch nog bij de limited edition:p

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Dan gaat de Limited edition niet 5 euro meer kosten, ik denk dat het dan wat duurder word :+

13. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha hij komt van dezelfde makers als de originele xbox headset :+
    Was dat bij Rainbow Six 3 ook niet zo in de pre-order???

Vreemd trouwens dat de enige winkel die hem tot nu toe aanbood (gamespot) hem weer van de site af heeft gehaalt. Het is aan te raden de posts op de gegeven link eens beter te bekijken....en dan vooral ook te lezen....

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, plantronics zou bij gameplay zijn toch? Misschien dat je hem daar al kan kopen?

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    50 dollar :eek: . Ik ben gek maar niet zo gek!

16. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    @dutchbastard//

LOL :) Toch zit ie niet lekker:D

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik ga straks voor draadloos

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    draadloos? Ga je je kabeltjes doorknippen dan ofzo??? Of zijn er misschien plannen voor een draadloze headset???

19. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik zelf eigenlijk vanaf het begin de headset van mijn oude GSM (Samsung A300) zit perfect en werkt goed volgens de andere (qwa geluid ect.)

Doppie in mijn oor en spelen maar...

20. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 50 dollar kan je al hier en daar een draadloze headset oppikken, waarom er een met draad voor zo'n belachelijke hoge prijs kopen? Echt niet omdat er Halo 2 op staat...

Deel Deze Pagina